پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۷

راه‌اندازی 2 موکب توسط خادمان کفشدار حرم مطهر رضوی در عتبات عالیات

 اداره کفشداری حرم مطهر رضوی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین دو موکب در عتبات عالیات راه اندازی خواهد کرد.

رئیس اداره کفشداری حرم مطهر رضوی در گفتگو با آستان نیوز در خصوص اعزام کاروان خادمان کفشدار به عتبات عالیات گفت: دو موکب با نام امام رضا(ع) از سوی این اداره به عتبات عالیات اعزام شده است که تمامی خادمان آن از کفشداران حرم مطهر رضوی هستند.
جواد حلاجی استاد بیان کرد: یکی از مواکب در شهر کاظمین، شارع علی ابن ابیطالب(ع) و نزدیک به حرمین امامین کاظمین مستقر خواهد شد که حدود 120 نفر نیرو تا روز بعد از اربعین به زائرین محترم خدمت خواهد کرد. وی عنوان کرد: خدمات این موکب‌ شامل توزیع سه وعده صبحانه، نهار، شام و میان وعده به تعداد حدود 15000پرس در طول شبانه روز خواهد بود. این خادمان همچنین پس از بازگشت به مشهد و در دهه پایانی ماه صفر خدمت‌رسان زائران مشهدالرضا(ع) خواهند بود.
وی ادامه داد: موکب دوم نیز در شهر نجف اشرف کنار مسجد سهله با حدود 30 خادم استقرار خواهد یافت که تا دو روز قبل از اربعین به زائران محترم خدمات ارائه خواهند کرد.
وی عنوان کرد: خدمات این موکب‌ نیز شامل توزیع دو وعده نهار و شام به تعداد حدود 8000 پرس در طول روز و میان وعده خواهد بود. این خادمان نیز پس از بازگشت به مشهد و در دهه پایانی ماه صفر خدمت‌رسان زائران مشهدالرضا(ع) خواهند بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی