پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۸

نام‌گذاری آزمایشگاه مرکز درمان ناباروری بیمارستان رضوی به نام همسر واقف

 آزمایشگاه مرکز درمان ناباروری «بُشری» بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی به نام حاجیه‌خانم اعظم‌السادات میرشفی؛ همسر ماشاءالله مراد نژاد، از واقفان حوزه سلامت آستان قدس رضوی، نام‌گذاری شد.

به گزارش آستان نیوز، مراسم پرده‌برداری از تابلوی آزمایشگاه مرکز درمان ناباروری بشری بیمارستان رضوی به نام «حاجیه‌خانم اعظم‌السادات میرشفی» با حضور دکتر فریدون نوحی رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان، دکتر محسن محور مدیرعامل این بیمارستان و ماشاءالله مراد نژاد و خانواده وی به همراه جمعی از کارکنان بیمارستان رضوی، برگزار شد.
این اقدام در راستای تقدیر از خدمات نیک‌اندیشانه خانواده مراد نژاد، انجام شده است. ماشاءالله مراد نژاد در سال ۱۴۰۲، مجموعه املاکی اعم از یک باب منزل مسکونی ویلایی و یک قطعه زمین در شهر مشهد را به‌منظور ساخت مرکز تخصصی درمان ناباروری و مرکز تخصصی قلب در بیمارستان رضوی بر این آستان مقدس صلح کرد تا این املاک تبدیل به ارزش‌افزوده شده و مورداستفاده بیمارستان قرار گیرد.
 این واقف توجه ویژه‌ای به بحث جوانی جمعیت داشته و ازآنجایی‌که جمعیت کشور رو به پیری است و این موضوع می‌تواند معضلاتی را در کشور ایجاد کند، در مسیر پرخیروبرکت وقف، آن هم در حوزه سلامت و درمان ناباروری قدم گذاشته تا از این طریق بتواند به‌اندازه توان و وسع خود به زوج‌های جوان که با مشکلات ناباروری درگیر هستند، کمک کند.
 گفتنی است، مرکز بشری به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز تخصصی درمان ناباروری شرق کشور با حضور تولیت آستان قدس رضوی و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ و هم‌زمان با روز ملی جمعیت، در بیمارستان رضوی در مشهد مقدس افتتاح شده بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی