پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۹

تیم دفاع شخصی یارا طب ثامن، جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد

 تیم دفاع شخصی یارا طب ثامن، از شرکت‌های زیرمجموعه بنیاد بهره‌وری موقوفات آستان قدس رضوی، موفق به کسب جواز حضور در مسابقات کشوری این رشته شد.

به گزارش آستان نیوز، در مسابقات لیگ داخلی مجموعه باشگاه‌های آگرین و فانوس، یادواره شهدای جمهور که مردادماه ۱۴۰۳ در استان البرز برگزار شد، تیم دفاع شخصی شعبه البرز شرکت یارا طب ثامن در سبک «ایشتار سورنا»، توانست مقام نایب‌قهرمانی این مسابقات را در سطح استانی، از آن خود کند.
با کسب این مقام، این تیم ورزشی جواز حضور در مسابقات کشوری دفاع شخصی را دریافت کرد، در حال حاضر نیز تیم به سرپرستی حمید محمودنیا، تمرینات خود برای درخشش در این مسابقات که مهرماه امسال برگزار خواهد شد، با جدیت دنبال می‌کند.
گفتنی است، یارا طب ثامن بیش از ۱۲ سال سابقه فعالیت در حوزه تأمین و پخش سراسری دارو و تجهیزات پزشکی با ۱۹ شعبه فعال در استان‌های مختلف کشور را دارد که کارکنان آن علاوه بر ارائه خدمت به بیماران، در برنامه‌های ورزشی در رشته‌هایی همچون فوتبال و کوهنوردی، نیز مشارکت دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی