پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط شرکت معادن خاور صورت گرفت؛ 
۱۴۰۳-۰۵-۲۹

 استخراج و تجاری‌سازی محصولی جدید با کاربری کشاورزی از معدن آق‌دربند

 مدیرعامل شرکت معادن خاور از استخراج و تجاری‌سازی یک محصول معدنی جدید با کاربری در حوزه تولیدات کشاورزی خبر داد و گفت: محصول جدید معدن آق‌دربند به‌زودی به بازار عرضه می‌شود.

محمد محسنی ثانی در گفت‌وگو با آستان نیوز، اظهار کرد: محصول زغال‌سنگ اکسید شده (هیومیک اسید) به‌عنوان یکی از فرآورده‌های زغال، کاربرد بسیاری به‌ویژه در صنعت کشاورزی دارد و معدن آق‌دربند مستعد تولید این محصول برای صنایع مادر در بخش کشاورزی است.
وی ادامه داد: در مدت ۸۰ سال که از فعالیت معدن آق‌دربند می‌گذرد، این محصول برای اولین‌بار عرضه شده تا علاوه بر افزایش ارزش‌افزوده، باعث تقویت توان تولیدی این معدن نیز، شود.
مدیرعامل شرکت معادن خاور افزود: در کمتر از یک سال گذشته موفق به استخراج این محصول شدیم و هم‌اکنون نیز مراحل تجاری‌سازی و عرضه به بازار را، سپری می‌کنیم.
وی درباره چشم‌انداز تولید این محصول جدید، خاطرنشان کرد: هیومیک اسید یا زغال‌سنگ اکسید شده، چشم‌انداز خوبی برای توسعه بازار و دستیابی به فرصت‌های جدید خواهد داشت.
محسنی ثانی ادامه داد: در حال حاضر در معدن آق‌دربند، ماهیانه نزدیک به ۱۰۰۰ تن زغال‌سنگ و فرآورده‌های آن تولید می‌شود که برای تمام محصولات استخراج شده و حتی بیشتر از آن، متقاضی وجود دارد.
وی در پایان تأکید کرد: باتوجه‌به کاربرد این محصولات در صنایع فولادی و مادر و همچنین حجم بالای ذخایر این معدن، برای پاسخگویی به سفارش مشتریان لازم است هرچه سریع‌تر ظرفیت تولید معدن آق‌دربند را ارتقا داده تا بتوانیم سهم بیشتری از بازار را، به خود اختصاص دهیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی