پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۲۴

آغاز دلدادگی خادمیاران رضوی در موکب امام رضا(ع) اراک

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی از آغاز فعالیت خادمیاران رضوی در موکب امام رضا(ع) اراک برای خدمت‌رسانی به زائران اربعینی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مرکزی، محمد بخشی مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان مرکزی اظهار کرد: خادمیاران و یاوران رضوی همزمان با چهارشنبه امام رضایی فعالیت خود را به صورت رسمی در موکب امام رضا(ع) واقع در دانشگاه سردشت اراک به مدت ۱۰روز آغاز کردند.

وی گفت: در این موکب روزانه ۱۷۰ خادمیار در ۴ شیفت به عاشقان و دلدادگان اربعین حسینی در بخش اسکان و پذیرایی، واحد سلامت، خیاطی، تعمیرات ماشین، لباس و کیف و کفش و حدود ۱۲ نفر در بخش آشپزخانه در ایام اربعین حسینی به‌صورت ۲۴ ساعته به زوار حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

بخشی اذعان کرد: علاوه بر خدمات مذکور، غرفه‌های فرهنگی متعددی در موکب امام رضا(ع) برپاشده تا در ترویج فرهنگ رضوی و ایثار و شهادت در بین زائران حسینی گام مهمی برداشته و با ایجاد چایخانه امام رضا(ع) نیز حال و هوای امام رضایی به فضای موکب بخشیده شود.

بخشی اضافه کرد: باغداران استان نیز میوه باغ خود را در اختیار خادمیاران قرار داده و پس از شستشو برای پذیرایی از زوار به موکب امام رضا(ع) انتقال داده می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی