پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۳۰

پذیرایی روزانه از هزار زائر اربعین در موکب امام رضا(ع) مرز تمرچین

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان آذربایجان غربی گفت: در آستانه ایام اربعین حسینی موکب امام رضا(ع) در مرز تمرچین روزانه پذیرای هزار زائر پیاده اربعین است.

به گزارش آستان ‌نیوز از استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام اکبر نوروزنژاد گفت: خادمان علی بن موسی الرضا(ع) برای سومین سال پیاپی موکب امام رضا(ع) را از 17 مرداد برپا کرده و تا هفتم شهریور آماده میزبانی از زائران در مرز تمرچین واقع در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی هستند.

وی ادامه داد: این موکب به همت بنیاد کرامت رضوی و با همکاری دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان آذربایجان غربی، در ورزشگاه ۲ هزار نفره پیرانشهر مستقر شده است.

وی افزود: در این مرز روزانه از هزار زائر در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می‌شود. علاوه بر این ایستگاه صلواتی چای، شربت و آب معدنی نیز به صورت ۲۴ ساعته دایر بوده و سایر امکانات رفاهی همچون ماشین لباسشویی و ... نیز برای زائران تدارک دیده شده است.

حجت‌الاسلام نوروزنژاد با اشاره به فعالیت روزانه 60 تن از خادمان و خادم‌یاران رضوی در موکب امام رضا(ع) مرز تمرچین تصریح کرد: علاوه بر پذیرایی چندین غرفه فرهنگی شامل غرفه کتاب و کتاب‌خوانی، سلامت، ایثار و شهادت در این موکب مستقر هستند و به ارائه خدمت می‌پردازند. هم چنین عکس‌هایی از شهدای دفاع مقدس نیز چاپ شده است که هر یک از زائران می‌توانند یک شهید را انتخاب و به نیابت از شهدا مسیر پیاده روی اربعین حسینی را بپیمایند.

وی تصریح کرد: با همکاری مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی نیز یک محفل انس با قرآن با حضور خادمان و خامیاران رضوی برگزار شد که در این محفل مرتضی سلیمانی قاری بین المللی قرآن به تلاوت آیات نورانی قرآن پرداخت.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی