پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۵-۳۰

دیدار مسئولان «بنیاد شهید مطهری اندونزی» با معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی

گروهی از مسئولین بنیاد شهید مطهری کشور اندونزی با معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش آستان نیوز، «رحمت» رئیس گروه بنیاد شهید مطهری کشور اندونزی در این نشست دوستانه پیشنهاد کرد، تمهیداتی لحاظ شود تا با کمک معاونت بین‌الملل آستان قدس رضوی، این مجموعه مقدس، به‌عنوان یک سازمان دینی موقوفاتی کارآمد در جامعه اسلامی، به مردم کشور اندونزی معرفی شود.
آشنایی مجموعه‌های دینی کشور اندونزی با بخش‌های مختلف و فعالیت‌های آستان قدس رضوی در بازدیدهای برنامه‌ریزی شده و الگوگیری صحیح از این مجموعه، از دیگر درخواست‌های آقای رحمت بود که در این جلسه مطرح شد.
معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی نیز در ادامه آمادگی خود را دراین‌خصوص اعلام کرد و گفت: این معاونت آماده است تا در این زمینه همکاری‌های لازم را انجام دهد.
لازم به  ذکر است، بنیاد شهید مطهری کشور اندونزی، در سال 1988 تحت‌تأثیر انقلاب اسلامی و آثار شهید مطهری توسط مرحوم جلال‌الدین رحمت بنیان‌گذاری شده و این مؤسسه دارای مدارس در مقاطع مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان،  همچنین مدارس دینی، درمانگاه و مزار اختصاصی شیعیان است.
در حال حاضر نزدیک 600 دانش آموز در مدارس این بنیاد در حال تحصیل اند و علاوه بر فعالیت های آموزشی، دینی و خدماتی همه ساله در مناسبت‌های مختلف کاروان‌های زیارتی را به اعتاب مقدسه،  اعزام می‌کند. 
این بنیاد در سال 2000 اقدام به تاسیس اتحادیه جامعه اهل بیت اندونزی(ایجابی)کرد که این اتحادیه عضو رسمی سازمان‌های فرهنگی کشور اندونزی است که با محورحمایت از جامعه شیعیان، فعالیت می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی