پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۱

آغاز خدمات‌دهی خادم‌یاران مازندران در موکب امام رضا(ع) مرز مهران

مدیر کانون خدمت رضوی استان مازندران از استقرار موکب امام رضا(ع) و آغاز خدمات‌دهی خادم‌یاران مازندران در کنار سایر استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از مازندران، محمداسماعیل امام‌زاده با اشاره به برنامه‌های محوری کانون‌های خدمت رضوی استان در ماه‌های صفر اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه هرچه بهتر خدمات، با هماهنگی قرارگاه بنیاد کرامت رضوی روزانه 50 نفر از خادمیاران استان مازندران پذیرای زائران اربعین حسینی در موکب امام رضا(ع) در مرز مهران هستند.

وی افزود: این موکب در قالب پنج گروه از خادم‌یاران شهرستان‌های مازندران بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده بصورت شبانه روزی به ارائه خدمات می‌پردازند.

امام‌زاده به اجرای ویژه برنامه جاماندگان اربعین حسینی در شهرهای استان خبر داد و گفت: اکثر شهرهای مازندران در طریق الرضا(ع) قرار دارند به همین منظور آن دسته از عزیزانی که قصد عزیمت به مشهد الرضا(ع) را در دهه پایانی ماه صفر دارند در این مسیر ضمن برپایی مواکب از آنان پذیرایی و خدمات به آنها ارائه می‌شود.

مدیر کانون خدمت رضوی مازندران همچنین به اعزام 14 گروه از خادم‌یاران رضوی و گروه‌های مردم نهاد هیئات مذهبی در دهه پایانی صفر به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: این گروه‌ها جهت پذیرایی از زائران حرم رضوی در خیابان‌ها و میادین نزدیک حرم رضوی موکب برپا کرده و میزبان زائران حرم علی ابن موسی الرضا(ع) خواهند بود.

امام‌زاده افزود: در این مواکب خادمیاران روزانه بیش از ۲۰ هزار وعده غذای گرم بین زائران و مجاوران حرم رضوی توزیع خواهند کرد.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی مازندران از فعالیت بیش از ۸۰۰ کانون خدمت رضوی در این استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ کانون محلی و ۳۰۰ کانون تخصصی با ۴۷ نوع خدمت اجتماعی و فرهنگی مشغول فعالیت هستند.

وی مهمترین خدمات خادم‌یاران را طبخ و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع سبدهای معیشتی، ساخت مسکن محرومین، برگزاری اردوهای جهادی با محوریت کانون سلامت اشاره کرد و گفت: در اردوی‌های جهادی ۳۰ تا۱۵۰ میلیون تومان داروی مورد نیاز برای درمان بیماران محروم توزیع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی