پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان عنوان کرد:
۱۴۰۳-۰۶-۰۱

برپایی ۱۴ موکب خدمت‌‌رسانی به زوار اربعین توسط خادمیاران رضوی سمنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از برپایی ۱۴ موکب توسط خادمیاران رضوی استان برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان، حسن سعدالدین، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان، با اشاره به پای کار بودن خادم‌یاران رضوی استان برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین، گفت: به همین منظور ۱۴ موکب به نام امام رضا(ع) از سوی خادمیاران رضوی استان برپا شده است.

وی بیان کرد: این موکب‌ها در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، شاهرود، دامغان، میامی و مهدیشهر برای خدمت‌رسانی به زائران مسیر اربعین آماده هستند و خادمیاران رضوی تمام تلاش خود را برای پذیرایی هرچه بهتر و مناسبت‌تر از زائران سید و سالار شهیدان به میدان آورده‌اند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان افزود: در کنار موکب‌های در نظر گرفته شده برای پذیرایی از زائران اربعین، ۶ نقطه اسکان نیز تدارک دیده شده تا عزاداران حسینی با کمترین مشکل به مسیر خود ادامه دهند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان افزود: کار موکب‌های استان سمنان از ۲۰ مرداد آغاز شده و تا ۶ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و بلافاصله خودمان را برای پذیرایی و خدمت‌‌رسانی از زائران دهه آخر صفر آماده خواهیم کرد.

سعدالدین بیان کرد: این ایستگاه‌های ۱۴ گانه به صورت مستمر خدماتی از جمله توزیع غذا، چای، شربت، دمنوش، آب معدنی و میان وعده برای پذیرایی از زائران در مسیر اربعین آماده شده است.

وی ادامه داد: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ وعده غذایی نیز توسط موکب‌های خادمیاران رضوی بین زائران توزیع خواهد شد و خادمیاران استان تمام همت خود را به کار گرفته‌ تا میزبانی شایسته‌ای را از زائران روز چهلم امام حسین (ع) داشته باشند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان ضمن درخواست از رسانه‌ها برای همراهی با کانون‌های خدمت رضوی در استان افزود: ترویج فرهنگ رضوی توسط رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه خدمات کانون‌های خدمت رضوی دارد و رسانه‌ها نقش مهمی در تبیین دستاوردهای آستان قدس رضوی در استان دارند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی