پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۲

حضور ۲۵ خادم‌یار نانوا نظرآبادی در مرز مهران

۲۵ خادم‌یار نانوا از شهرستان نظرآباد استان البرز برای پخت نان در مرز مهران به زوار اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند.

مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان نظرآباد در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز از البرز از حضور ۲۵ خادمیار نظر آبادی جهت پخت نان موکب امام رضا(ع) استان البرز در مرز مهران خبر داد.
محمدباقر غفاری گفت: خادم‌یاران شهرستان نظرآباد از ۲۰ مرداد برای برپایی و تجهیز نانوایی به مرز مهران عازم شدند و تا ۶ شهریور به زائران اباعبدالله(ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی در ادامه به پخت روزانه نان در موکب خادمیاران آستان قدس رضوی استان البرز اشاره کرد و گفت: هر روز بین ۷ تا ۸ هزار نان پخت می‌شود.
غفاری با قدردانی از همکاری سپاه البرز خاطرنشان کرد: مجموعه دستگاه‌های نانوایی با همکاری سپاه در مرز مهران مستقر شد و بحمدلله در نظر داریم پس از این ایام به زائران پیاده‌روی مشهد نیز ارائه خدمت کنیم. 
مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان نظرآباد در پایان تصریح کرد: نانوایی موکب خادمیاران آستان قدس رضوی در روزهای پایانی ماه صفر که مصادف با ایام شهادت امام رضا(ع) است در خیابان امام رضا بیست و هشت، شهر مشهد مستقر و از زائران پیاده‌روی پذیرایی خواهد کرد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی