پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۲

خدمت‌رسانی خادم‌یاران و یاوران رضوی استان بوشهر در مرز شلمچه

موکب رضوی استان بوشهر با نام امام رضا(ع) در مرز شلمچه و عمود ۲۶۲ آماده پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) است.

به گزارش آستان نیوز از بوشهر، مهران خورده بین مقدم مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر از راه‌اندازی موکب خادم یاران و یاوران رضوی استان بوشهر با نام امام رضا(ع) در مرز شلمچه خبر داد و گفت: این موکب در ستون (عمود) ۲۶۲ واقع شده و آماده اسکان و پذیرایی از زائران حسینی است.
وی افزود: در این ایستگاه صلواتی برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی نیز در حال اجرا است.
خورده بین مقدم گفت: این موکب از روز ۱۸ مرداد ماه برپا شده و تا روز اربعین به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کند. 
وی گفت: در این موکب روزانه ۸ خادم‌یار و یاور رضوی از سراسر استان همکاری دارند و تعداد ۵۰۰ پرس صبحانه، 1000 پرس نهار و ۱۰۰۰ پرس شام پخت و توزیع می‌کنند که با توجه به افزایش زائران در رفت و برگشت از مرز، میزان خدمات افزایش می‌یابد. 
خورده بین مقدم افزود: بخشی از پذیرایی وعده‌های سه گانه توسط خادم‌یاران و یاوران رضوی با وسیله نقلیه به محل پایانه مرزی منتقل و در بین زائران حسینی که در حال عبور از مرز هستند توزیع می‌شود.
وی افزود: در شهر نجف، کربلا و در مسیر نجف به کربلا نیز موکب‌های خادم‌یاران و یاوران رضوی شهرستان‌های استان بوشهر در خصوص پذیرایی، اسکان، دوخت جا نماز و تعمیرات کیف و انواع چرخ دستی فعال است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان افزود: یک موکب نیز به عنوان موکب قرآنیان استان بوشهر توسط خادم‌یاران و یاوران رضوی در مسیر نجف به کربلا برپا شده که بخشی از تبرکات آن توسط مرکز قرآنی آستان قدس رضوی برای توزیع در میان زائران حسینی تأمین می‌شود. 
وی اظهار کرد: با توجه به شرایط خوب اسکان و پذیرایی از هم استانی‌های عزیز که از مرز شلمچه عازم کربلای معلی هستند برای دریافت خدمات پذیرایی و اسکان دعوت به عمل می‌آید.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی