پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۲

پویش موکب سیار امام رضا(ع) کرمانشاه برای دومین سال پیاپی اجرا شد

دبیر ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از اجرای پویش موکب سیار امام رضا(ع) در مسیر پیاده‌روی اربعین برای دومین سال متوالی خبر داد.

سلمان یاوری در گفتگو با آستان نیوز از کرمانشاه گفت: همزمان با ایام اربعین حسینی و پیاده‌روی بزرگ اربعین، پویش موکب سیار امام رضا(ع) راه اندازی شد.
وی ادامه داد: با توجه به خدمت‌رسانی خالصانه کودکان عراقی در پذیرایی از زوار، خادم‌یاران رضوی رسانه کرمانشاه این پویش را همچون سال گذشته اجرا کرده و به مواکب عراقی نیز گسترش دادند.
وی ادامه داد: طی این پویش شرکت کنندگان و خادم‌یاران رضوی عازم پیاده‌روی اربعین در قالب موکب سیار در مسیر پیاده‌روی اربعین عراق، به کوکان خادم عراقی از طرف امام مهربانی‌ها هدیه و همچنین به مواکب خدمت‌رسان نمک و نبات تبرکی تقدیم می‌کنند.
یاوری اظهار کرد: خادمیاران رضوی رسانه ۵۰۰ هدیه را آماده کرده تا خاطره‌ای دلنشین از خدمت‌رسانی را برای کوکان عراقی با بردن نام حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ثبت کنند.
دبیر ستاد اربعین کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه از علاقمندان به شرکت در این پویش خواست تا تصاویر خود از هدایا و کودکان عراقی را به آیدی khademyar_ksh در پیام رسان ایتا ارسال کنند.
 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی