پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

توسط گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی انجام شد
۱۴۰۳-۰۶-۰۲

انجام 300 خدمت درمانی رایگان برای بیماران محروم روستای «هندل‌آباد» مشهد

در آستانه اربعین حسینی، 300 خدمت درمانی و دارویی رایگان توسط گروه جهادی بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی به بیماران محروم روستای هندل‌آباد مشهدمقدس، ارائه شد.

به گزارش آستان نیوز، گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید سلامت «دکتر احمد خسروی» بیمارستان رضوی در راستای اجرای منویات تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر کمک و خدمت‌رسانی به مناطق محروم در حوزه سلامت، و در ادامه اجرای طرح «پنجشنبه‌های سلامت» این بیمارستان، یکم شهریورماه و هم‌زمان با روز پزشک، به روستای هندل‌آباد مشهد، اعزام شد.
تیم اعزامی بیمارستان رضوی با همکاری دهیاری، شورا و بهورز روستای هندل‌آباد در مرکز جامع خدمات سلامت «امام رضا (ع)» این روستا مستقر و از ساعت 9 تا 14 به ارائه خدمات رایگان درمانی به 93 بیمار کم‌برخوردار و محروم پرداخت.
در این اردوی جهادی، تیمی ۱۲ نفره متشکل از پزشک متخصص اطفال، دکتر داروساز، ماما، دو پرستار، سه کمک پرستار و سه نیروی پشتیبانی از بیمارستان رضوی، حضور داشتند. 
به همت این تیم، در مجموع 293 خدمت اعم از معاینه متخصص اطفال، مامایی، غربالگری فشار و قندخون، انجام تزریقات و داروی رایگان، ارائه شدو هشت بیمار نیز، برای دریافت خدمات تکمیلی پزشکی به بیمارستان رضوی معرفی شدند. 
مرکز جامع خدمات سلامت امام رضا‌ (ع) روستای هندل‌آباد، در اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی، افتتاح شده و تیم جهادی بیمارستان رضوی نیز برای سومین بار به‌منظور ارائه خدمات پزشکی رایگان به این روستا، اعزام شده اند. 
گفتنی است، این بیمارستان در قالب اجرای طرح پنجشنبه‌های سلامت با هدف ارتقای سلامت جامعه، خدمات ارزنده بهداشتی، درمانی، فرهنگی و عمرانی رایگان در ادوار گوناگون به اقشار محروم و کم‌برخوردار در حاشیه شهر مشهد یا مناطق محروم خراسان رضوی، ارائه می‌کند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی