پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

برپایی شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان در اصفهان؛ 
۱۴۰۳-۰۶-۰۳

 ورزشکاران دانشگاه امام رضا (ع) ۱۱ مدال کسب کردند

 دانشگاه بین‎المللی امام رضا (ع) با کسب ۱۱ مدال رنگارنگ در شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در شهر اصفهان برگزار شد، حضور پرافتخاری را رقم زد.


 

به گزارش آستان نیوز، کاروان فرهنگی ورزشی نورالرضا (ع) متشکل از قهرمانان ورزشی در هشت رشته تنیس‌روی‌میز، والیبال، کشتی، تکواندو، ووشو، دوومیدانی، جودو و شنا در شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور که در شهر اصفهان برگزار شد، حضور یافته و در رقابت با سایر دانشجویان ورزشکار دانشگاه‌های کشور، مدال‌های ارزشمندی را از آن خود کردند.
 در این مسابقات دانشجویان دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) در بخش پسران موفق به کسب سه مقام اول، سه مقام دوم و سه مقام سوم شدند و در مسابقات بخش دختران تنها ورزشکار اعزامی از سوی دانشگاه، موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.
ماهان امیری، دانشجوی ووشوکار دانشگاه، در رشته ووشو تالو، سبک‌های تای‌چی‌چوان و تای‌چی‌جین موفق به کسب دو مدال طلا گردید.
همچنین میلاد میرشاهی حضور پرافتخاری را در شانزدهمین دوره المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور داشت و در مسابقات شنا، ماده ۲۰۰ متر آزاد موفق به کسب مدال طلا و در رشتهٔ شنا ماده ۲۰۰ متر مختلط و ۱۰۰ متر قورباغه مدال نقره را از آن خود کرد.
 سجاد زاهد منش نیز در رشته دو ۴۰۰ متر، به سکوی سوم ایستاد و در رشته دو ۱۱۰ متر بامانع نیز به‌صورت مشترک با نماینده دانشگاه نیشابور موفق به کسب مدال برنز شد و دومین مدال خود را در المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان به دست آورد.
محمدجواد زارعی، دانشجوی جودوکار دانشگاه نیز در وزن منفی ۱۰۰ کیلوگرم، موفق به کسب مدال برنز شد.
همچنین تیم والیبال دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) در آخرین مسابقه در مقابل تیم مؤسسه طلوع مهر قم، نتیجه را به این تیم واگذار و مقام دوم و مدال نقره مسابقات را در بخش تیمی، به دست آورد. مینو مختارزاده، تنها نماینده خانم دانشگاه در شانزدهمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشجویان در رشته دوومیدانی ماده ۱۵۰۰ متر، موفق به کسب مقام سوم و در ماده ۸۰۰ متر مقام دوم را به دست آورد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی