پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۶

اسکان ۵ هزارو ۷۰۰ زائر در مواکب خادمیاران رضوی قم

مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم گفت: از تاریخ ۲۶ مرداد تا دوم شهریور ۵ هزار و ۷۰۰ زائر اربعینی در مواکب خادمیاران رضوی قم به صورت رایگان اسکان یافتند.

به گزارش آستان نیوز از قم، حجت الاسلام سیدمحمدباقری تکیه‎ای بیان کرد: تمام زائران مراجعه کننده به مواکب خادمیاران رضوی در قم از خدمات اسکان، اطعام، درمان و خدمات فرهنگی بهره‌مند شدند.
وی تصریح کرد: روزانه ۴۸ خادمیار در دو شیفت کاری در خدمت به زائرانی بودند که در محل موکب‌ها واقع در مدرسه هندویان و حسینیه گلزار شهدای سوم خراد قم اسکان می‌یافتند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی قم بیان کرد: در حسینیه گلزار شهدای قم که در ۲۰۰ متری حرم کریمه اهل بیت(ع) واقع شده است، غرفه فرهنگی دختران امام رضایی برپا شد که در زمینه عفاف و حجاب دختران نوجوان و زنان فعال بود که با حضور نوجوانان سرودهای مذهبی اجرا می‌شد که هرشب مورد استقبال زائران و شهروندان قم قرار می‌گرفت.
حجت الاسلام تکیه‌ای خاطر نشان کرد: در هر دو موکب برپاشده در قم روحانی مستقر جهت پاسخگویی به سوالات و برپایی نماز جماعت در نظر گرفته شده بود.
وی عنوان کرد:  حضور کادر درمان و اجرای برنامه جز‌ خوانی قرآن کریم و کار با کودک از دیگر فعالیت‌هایی است که در هر دو موکب انجام می‌شد.
مدیر کانون‌های خادمیاران رضوی قم تصریح کرد: زائران شهرهای مختلف کشور، که به مناسبت اربعین حسینی راهی کربلای معلی هستند تا تاریخ ۹ شهریورماه می‌توانند با ارائه‌ پاسپورت، در موکب‌های خادمیاران رضوی قم واقع در حسینیه شهدای سوم خرداد و مدرسه هندویان واقع در بلوار ۱۵ خرداد به صورت رایگان اسکان یابند.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی