پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۳

ارائه خدمات‌ درمانی خادمیاران رضوی جنوب کرمان در کربلای معلی

خادمیاران کانون سلامت رضوی با حضور در موکب شهرستان عنبرآباد در مرز شلمچه و کربلای معلی به زائرین اربعین خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

به گزارش آستان نیوز از کرمان، کرامت نوزایی دبیر کانون‌های خدمت رضوی شهرستان عنبرآباد گفت: جمعی از خادمیاران و یاوران رضوی در پایانه مرز شلمچه و داخل کشور عراق با حضور در موکب شهرستان عنبرآباد که برای پذیرایی و اسکان زائرین برپا شده است خدمات فراوانی را ارائه می‌دهند.
نوزایی بیان کرد: کانون سلامت رضوی در موکب شهرستان واقع در مرز شلمچه و کربلای معلی با ارائه خدمات درمانی به زائرین اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.
وی افزود: خادمیاران رضوی با توزیع ۲هزار قرص جوشان(ویتامینC) جهت پیشگیری از گرمازدگی در پایانه مرز شلمچه در حال خدمت‌رسانی هستند.
نوزایی گفت: همچنین عده‌ای از خادمیاران رضوی مسجد ابوالفضل(ع) سعدآباد با حضور در کربلای معلی در موکب شهرستان با انجام مراقبت‌های پزشکی و پرستاری و ایستگاه کنترل فشار خون و کنترل قند خون و خدمات تحویل دارو برای خدمت به زائرین اربعین اقدام می‌کنند.
وی خاطر نشان کرد: این خادمیاران و یاوران علاوه بر خدمات پرستاری در پذیرایی و کارهای دیگر موکب نیز مشارکت دارند.
نوزایی گفت: این خدمات به خوبی در حال ارائه بوده و تا ۳ روز بعد از اربعین نیز ارائه خواهد شد.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی