پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۰۷

اجرای برنامه‌های متنوع ویژه دهه پایانی صفر در مجموعه فرهنگی خواجه ربیع 

 رئیس اداره مجموعه فرهنگی شهدای خواجه ربیع از تدارک برنامه‌های متنوع این مجموعه، با محوریت ترویج آموزه‌های اهل‌بیت (ع)، به مناسبت دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

قاسم علی تقی‌زاده در گفت و‌گو با آستان نیوز اظهار کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه آخر صفر، مجموعه فرهنگی خواجه ربیع وابسته به سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی با تدارک برنامه‌های متنوع، میزبان عزاداران و سوگواران اهل‌بیت (ع) در این ایام  است.
وی افزود: این مجموعه با فضاسازی محیطی، نصب بنر و پوستر پیام‌های فرهنگی، آماده خدمت‌رسانی به زائران و مجاوران در ایام پایانی ماه صفر است.
تقی‌زاده با اشاره به این که در این ایام مجموعه فرهنگی خواجه ربیع پذیرای دسته‌ها و هیئت‌های عزاداری خواهد بود، خاطرنشان کرد: برپایی مراسم عزاداری همراه با سخنرانی و مداحی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر یکی از برنامه‌های محوری این مجموعه در دهه آخر صفر است.
این مسئول فرهنگی، غبارروبی مزار شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، میز پاسخگویی به مسائل دینی، ایستگاه مشاوره روان‌شناس خانواده و تحصیلی، برگزاری کارگاه آموزشی سبک رضوی و.‌. را  از جمله برنامه‌های مجموعه فرهنگی خواجه ربیع در دهه آخر صفر عنوان کرد.
رئیس اداره مجموعه فرهنگی شهدای خواجه ربیع با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه شب شهادت حضرت رضا (ع)، خاطرنشان کرد: مداحی، سینه زنی، سخنرانی و اجرای آیین عزاداری گروه‌ دمام، از جمله برنامه‌های شب شهادت این امام همام است.
وی پذیرایی از عزاداران با تهیه غذای گرم به ظرفیت ۱۷۰۰ نفر را از دیگر برنامه این مجموعه یادکرد و افزود: همچنین چایخانه امام رضا (ع) مجموعه فرهنگی خواجه ربیع، مهیای پذیرایی از عزاداران اهل‌بیت (ع) در ایام پایانی ماه صفر شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی