پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی انجام می‌شود
۱۴۰۳-۰۶-۰۷

تقدیر از استعدادهای برتر مداحی و روایتگری در دومین سوگواره «نوای ارادت»

به همت مجتمع آموزشی «مهدی یاران» و با مشارکت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، استعدادهای برتر مداحی، هم‌خوانی و روایتگری در دومین سوگواره «نوای ارادت»، انتخاب و تقدیر می‌شوند.  

 به گزارش آستان نیوز، مؤسسه آفرینش‌‌های هنری آستان قدس رضوی در ادامه همکاری‌های خود با نهادهای فرهنگی و هنری کشور، به مشارکت در برگزاری دومین سوگواره مذهبی و معنوی نوای ارادت، ویژه ایام محرم و صفر در مشهد مقدس اقدام کرد. 
فراخوان دومین سوگواره نوای ارادت باهدف استعدادیابی در زمینه‌های مداحی، هم‌خوانی و روایتگری اعلام شده بود و عموم علاقه‌مندان تا 20 مرداد 1403 فرصت داشتند، آثارشان را به این جشنواره ارسال کنند.
 23 مردادماه نیز نتایج مرحله اولیه داوری با انتخاب برگزیدگان 14 اثر مشخص شدکه از این 14 اثر، 8 اثر برای ورود به مرحله نهایی انتخاب شده و مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 
هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر، مرحله پایانی داوری آثار رسیده به این سوگواره، هشتم شهریور انجام  و نفرات برتر در مراسم اختتامیه آن که همان روز در مشهد مقدس برگزار می‌شود، معرفی و تقدیر می‌شوند. 
گفتنی است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی علاوه بر برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و ادبی با محوریت مکتب هنر رضوی، در اجرای برنامه‌های مختلف با نهادهای گوناگون فرهنگی کشور به‌ویژه استان خراسان رضوی، همکاری دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی