پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به ایام پایانی ماه صفر تاکید کرد 
۱۴۰۳-۰۶-۰۷

ضرورت آمادگی تمام دستگاه‌های اجرایی برای پذیرایی شایسته از زائران حرم مطهر رضوی

قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: رویدادهای دینی و مرتبط با حضرت رضا (ع) همچون سالروز شهادت و ولادت امام رضا (ع) باید به یک رویداد ملی تبدیل شود.

به گزارش آستان نیوز، مصطفی فیضی صبح امروز چهارشنبه هفتم شهریور هم‌زمان با آغاز دهه پایانی ماه صفر در نشست هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی که با حضور جمعی از مسئولان استانی اعم از سازمان صداوسیما، جمعیت هلال‌احمر، اداره کل اوقاف و امور خیریه، پلیس راهور و... در  ساختمان ثامن برگزار شد، ضمن تقدیر از همت و تلاش‌های دستگاه‌های خدمت‌رسان استانی اظهارکرد: این‌گونه نشست‌ها باهدف پیگیری مطالبات زائران، اطلاع‌رسانی و چگونگی ارائه خدمات و مشورت در سایر امور با محوریت رفع برخی از ضعف‌ها در مسیر خدمت برگزار می‌شود.
 

دهه آخر صفر فرصتی مغتنم برای خدمت به زائران 
وی با بیان اینکه رویداد و مناسبت‌های امام رضایی همچون دهه پایانی ماه صفر که مصادف با رحلت پیامبر اعظم (ص)،  شهادت حضرت امام حسن (ع) و شهادت امام رضا (ع) می‌شود، فرصتی مغتنم برای احیای امر اهل‌بیت (ع) در جامعه است، گفت: این فرصت صرفاً به شهر مشهد خلاصه نمی‌شود؛ بلکه برای استان‌های سراسر کشور وجود دارند، بنابراین همه دستگاه‌های کشوری برای بهره‌گیری از این فرصت تکرارنشدنی باید پای‌کار باشند.
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی ضمن تأکید بر اینکه رسانه ملی برای بهره‌گیری حداکثری از این فرصت می‌تواند الگو و جلودار باشد، افزود: تشرف مردم از اقصی‌نقاط کشور به شهر مشهدالرضا (ع) آن هم در دهه پایانی صفرمی‌تواند به‌عنوان یک دستاورد دینی برای نظام جمهوری اسلامی ایران مطرح باشد، لذا این‌گونه رویدادها باید از طریق رسانه ملی منعکس شود.
وی به اطلاع‌رسانی خدمات و کسب آگاهی از نیازمندی‌های زائران اشاره کرد و گفت: امنیت اولویت اول ماست که در همین راستا خادمان بارگاه منور رضوی باید اطلاعات لازم در حوزه‌های مختلف انتظامی، بهداشت و درمان، فرهنگی، انسداد مسیرها  و... را به شکل‌های مختلف به زائران انتقال دهند.
 

الگوی تکریم «همه خادم‌الرضاییم» ادامه می یابد 
قائم‌مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: خادمان امام رضا (ع) و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید آمادگی لازم را برای پذیرایی از زائران در داخل و خارج از حرم مطهر داشته باشند و علاوه بر این، با فضا آرایی‌های مختلف در ایام شهادت حضرت رضا (ع)، چهره شهر مشهد امام رضایی شود.
فیضی قله اوج خدمت رسانی را برای دستگاه‌های اجرایی استان و خادمان رضوی، ایام شهادت امام رضا (ع) معرفی کرد و گفت: خوشبختانه طی چند سال اخیر، با هماهنگی و هم‌فکری تمامی دستگاه‌های اجرایی استانی، توانسته‌ایم در حوزه ارائه خدمات به زائران، به‌عنوان الگوی کشوری مطرح شویم.
وی از عزم، همراهی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در خدمت رسانی به زائران ویژه ایام شهادت امام رضا (ع) تمجید کرد و افزود: علت این همدلی و هم‌افزایی این است که «همه خادم‌الرضاییم» بنابراین باید این الگو را ادامه دهیم و همچنان خادم زائر حضرت رضا (ع) بمانیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی