پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

بسته محتوایی اشعار آئینی ماه صفر منتشرشد
۱۴۰۳-۰۶-۰۸

 رونمایی از کتاب «قصیده چهل و هشتم» 

 با حضور مدیر عالی حرم مطهر رضوی و به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی از بسته محتوایی شعروسبک ماه صفر ۱۴۰۳ ویژه مداحان و شاعران اهل‌بیت (ع) رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز، آیین رونمایی از کتاب «قصیده چهل و هشتم» شامل بسته محتوایی شعر و سبک ماه صفر ۱۴۰۳ ویژه مداحان و شاعران اهل‌بیت (ع) در حسینیه شهدای صحن قدس حرم مطهر رضوی، برگزار شد.
 توجه به اشعار آئینی با مضامین عالی دینی در مدح و سوگ اهل‌بیت (ع) با بهره‌گیری از اشعار شاعران بزرگ آئینی معاصر و جوان، از ویژگی‌های بارز این اثر است.
 این کتاب مشتمل بر ۱۵۰ شعر آئینی از ۸۰ شاعر زن و مرد جوان و اشعاری از بزرگان شعر و ادب معاصر همچون استاد شفق، مرحوم موید، سازگار و هاشم وفایی است که به دو صورت نسخه فیزیکی و الکترونیکی، گردآوری شده است.
گفتنی است، کتاب «قصیده چهل و هشتم» ویژه ایام پایانی دهه صفر و شهادت امام رضا (ع)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و رحلت حضرت محمد (ص) است که توسط کارگروه شاعران آئینی معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی تهیه و تنظیم و علاقه‌مندان برای دریافت نسخه الکترونیکی آن می‌توانند به کانال ذاکران رضوی در پیام‌رسان ایتا، مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی