پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم زمان با ایام دهه آخر صفر صورت می‌گیرد
۱۴۰۳-۰۶-۰۸

 عرضه ۱۶۰ داستان و رمان دینی انتشارات به نشر با تخفیف ویژه

 هم زمان با دهه آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع)، انتشارات به نشر ۱۶۰ کتاب داستان و رمان دینی و معارف اهل‌بیت (ع) را با تخفیف ۴۰ درصدی ارائه می‌کند.

 به گزارش آستان نیوز، در راستای ترویج فرهنگ و سبک زندگی رضوی، انتشارات به نشر بیش از ۱۶۰ عنوان از بهترین کتاب‌های داستان و رمان دینی و معارف اهل‌بیت (ع) را برای تمام سنین، با شرایط عالی عرضه می‌کند.
 علاقه‌مندان از ۱۰ تا ۱۴ شهریور می‌توانند فهرست و معرفی آثار را در کانال‌های اطلاع‌رسانی به نشر در پیام‌رسان‌های بله، ایتا و روبیکا مشاهده کنند و از طریق سایت www.behnashr.com و یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌های کتاب به نشر و گذر رضوی واقع در پیاده‌راه آیت‌الله طبسی (ره) حرم مطهر، آثار موردعلاقه خود را تهیه کنند.
 "دعبل و زلفا"، " خادم گلدسته‌ها"، "آبی‌ها"، "آواز آسمانی عشق"، "اعترافات غلامان"، "راز آن بوی شگفت"، "ماه غریب من" و... از رمان‌هایی هستند که در این طرح به مخاطبان ارائه می‌شوند. گفتنی است، انتشارات به نشر نیز پیش‌ازاین طرح‌های تخفیف فروش کتاب را در مناسبت‌های ملی و مذهبی همچون دهه فجر، عید نوروز و... اجرا کرده که با استقبال خوب کتاب‌خوانان مواجه شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی