پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خبر داد
۱۴۰۳-۰۶-۰۹

حمایت بنیاد کرامت رضوی از موکب های دهه آخر ماه صفر

معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی از حمایت این بنیاد از موکب های خدمت رسانی به زائران در دهه پایانی ماه صفر خبر داد.

جعفر رئیسیان زاده در گفت و گو با خبرنگار آستان نیوز گفت: به منظور حمایت از هیئت های مذهبی، تشکل ها و گروه های مردمی که در قالب برپایی موکب به زائران ایام شهادت امام رضا (علیه السلام) در مشهد و مسیرهای منتهی به پایتخت معنوی کشور خدمت رسانی می کنند، بسته ویژه ارزاق، آماده شده است.
وی افزود: علاقه مندان به دریافت این بسته که شامل 10 قلم کالای اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز، گوشت مرغ، روغن، چای، آب معدنی ، شکر و... بوده و با تخفیف ویژه به متقاضیان ارائه می شود، بایستی به سامانه کرامت یا معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی واقع در خیابان شهید هاشمی نژاد مشهد، ساختمان ثامن مراجعه و درخواست خود را ، ثبت کنند.
 معاون خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی خاطرنشان کرد: درخواست های ثبت شده توسط کارشناسان معاونت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و متناسب با میزان و نحوه خدمات ارائه شده توسط موکب ها، سهیه لازم به درخواست کنندگان داده می شود.
رئیسیان زاده خاطرنشان کرد:پیش بینی می کنیم بتوانیم در قالب این طرح 100 تا 150 تن اقلام اساسی را  میان 200 تا 250 موکب توزیع کنیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی