پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران آسیای مرکزی در دهه آخر صفر

 در آستانه رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)، خیل زائران غیرایرانی به زیارت حرم امام رئوف مشرف شده‌اند.

به گزارش آستان نیوز، واحد زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی جمعه ۹ شهریورماه، میزبان ۲۴۴ زائر از کشورهای آسیای مرکزی بود.
 ۷۴ زائر از کشور روسیه، ۵۵ زائر از کشور آذربایجان و ۱۱۵ زائر نیز از کشور ترکیه در رواق دارالرحمه که ویژه زائران غیرایرانی در نظر گرفته شده است حضور یافتند و از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره بردند .
بر اساس این خبر، ابتدا زائران در برنامه حرم‌شناسی و حرم گردی با هدایت جمال قبادف شرکت کردند و سپس میهمان نوای گرم خادم افتخاری علی فضلی شدند و از سخنرانی مذهبی حجت‌الاسلام‌والمسلمین تامرلان علیزاده، بهره بردند.
همچنین در پایان، به هر یک از زائران محصولات فرهنگی شامل کتاب، پوستر و بسته‌های متبرک نبات و نمک اهداو این زایران به زیارت حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا (ع) مشرف شدند.
گفتنی است، میزبانی از زائران عرب‌زبان و ترک‌زبان از کشورهای آسیای مرکزی تا پایان دهه ماه صفر از سوی مدیریت زائران غیرایرانی حرم مطهر رضوی ادامه دارد و هر روز زائران کشورهای مختلف در رواق دارالرحمه، از برنامه‌های فرهنگی مذهبی بهره‌مند خواهند شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی