پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

بزرگداشت سالگرد شهدای دولت و شهدای خدمت در میقات الرضا (ع)

 به مناسبت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، مراسم بزرگداشت شهدای دولت و خدمت در آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، برگزار شد.

 به گزارش آستان نیوز، مراسم محوری بزرگداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت شهیدان آیت‌الله رئیسی، رجایی و باهنر و شهدای شهرستان طبس همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام‌جمعه طبس و مرثیه‌سرایی و قرائت دعای روح‌بخش کمیل توسط حاج محمدصادق قاضی‌زاده در آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با حضور مردم وجمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی شهرستان، از برنامه‌های این مراسم بود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی در این مراسم گفت: انقلاب ما برگرفته از عاشوراست و همان روش و منشی که امام حسین (ع) در مبارزه با ظلم و فساد داشتند را در پیش گرفته است.
وی با اشاره به این که محور اکثریت وصیت‌نامه شهدا حمایت از ولایت است، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم آرمان شهدا را پاس بداریم، یاد و خاطره آنها را زنده نگه داریم و ارزش‌هایی که شهدا دنبال آن بودند را دنبال کنیم.
برپایی ایستگاه «عموی مهربان» ویژه کودکان و نوجوانان همراه با رنگ‌آمیزی، قصه‌گویی و اجرای برنامه با موضوع پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع)، امام رضا (ع) و حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، ثبت‌نام طرح ملی «من قرآن را دوست دارم» و پاسخگویی به سؤالات شرعی در بخش برادران و خواهران از دیگر برنامه‌های فرهنگی اجرا شده در این مراسم بود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی