پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خبر داد
۱۴۰۳-۰۶-۱۰

اکران ۳۰ هزار مترمربع تبلیغات محیطی در دهه آخر صفر با شعار «با شما سربلندیم» 

رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی، از طراحی، چاپ و نصب بیش از ۳۰ هزار مترمربع تبلیغات محیطی در ایام دهه آخر صفر با شعار «با شما سربلندیم» در سطح شهر و حریم حرم مطهر رضوی خبر داد.


محسن هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، با اشاره به اینکه این طرح‌ها مزین به فرازهایی از زیارت‌ها و مناجات‌ها به‌ویژه زیارت جامعه کبیره و تصاویر مرتبط ارادت مردم به امام رضا (ع) در قالب آرایه‌های حرم مطهر رضوی است، گفت: امسال باتوجه‌به اینکه از سوی آستان قدس رضوی شعار «با شما سربلندیم» انتخاب شد، مرکز ارتباطات و رسانه با همکاری شهرداری مشهد اکران گسترده شهری و تابلوهای شهری اعم از بیلبوردها، استرابوردها، عرشه، دیوارنگاره، سازه‌های مختلف تبلیغاتی، تلویزیون شهری و... را به اکران شهری مرتبط با دهه آخر صفر اختصاص دادیم.
وی ادامه داد: پوسترهای این شعار در تمامی مجموعه‌های وابسته اعم از مؤسسات، سازمان مرکزی، ساختمان ثامن، دیوارها و رینگ‌های حرم مطهر رضوی نصب شده است.
رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: همچنین پوستری فاخر و اختصاصی به همراه کتیبه‌های اختصاصی در تیراژ بیش از 1500 عدد طراحی، چاپ و به کلیه مجموعه‌های داخل و خارج آستان قدس رضوی اهدا شده است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی