پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۰

944 دانش آموز مدارس امام رضا(ع) در آزمون مدارس خاص پذیرفته شدند

944 دانش آموز مدارس امام رضا(ع) با موفقیت در آزمون ورودی مدارس خاص پذیرفته شدند و به مقطع بالاتر راه پیدا کردند. 

به گزارش آستان نیوز، از میان دانش آموزان مقطع ابتدایی مدارس امام رضا(ع)، دانش آموزان پایه‌ ششم برای ورود به پایه هفتم و در مقطع متوسطه اول، دانش آموزان پایه نهم،برای ورود به پایه دهم در آزمون‌های ورودی مدارس خاص شامل سمپاد(تیزهوشان)، نمونه دولتی و نیز مدارس امام رضا(ع) شرکت کردند تا جواز تحصیل در این مدارس را ، به دست آورند.  
با وجود کاهش ظرفیت مدارس خاص نسبت به سال قبل، در مجموع 944 دانش آموز مدارس ابتدایی و متوسطه اول امام رضا(ع) موفق شدند جواز ورود به مقاطع بالاتر در مدارس خاص را کسب کنند که از این تعداد، بیشترین آمار قبولی‌ها به تعداد 190 نفر به متوسطه دوره اول امام رضا(ع) واحد3 اختصاص دارد.
دانش آموزان پایه نهم این آموزشگاه توانستند با استفاده از طرح فوق برنامه آموزشی «شتاب» مشتمل بر آزمون‌های متعدد آموزشی، تحلیل‌ هوشمند آزمون‌ها و توسعه مهارت‌های تحصیلی ،برای موفقیت در این آزمون‌ها، آمادگی پیدا کنند. 
دانش آموزان سال  نهم  این دبیرستان از بین بیش از ۱۰۰ دبیرستان متوسطه اول شهر مشهد، حائز رتبه برتر قبولی‌ها در مدارس تیزهوشان به تعداد 22 نفر، 66 نفر در نمونه دولتی و 102 نفر در مدارس امام رضا(ع) ، شدند. 
متوسطه دخترانه امام رضا(ع) واحد6 با 184 دانش آموز قبولی و متوسطه پسرانه امام رضا(ع) واحد9 با 150 نفر قبولی به ترتیب بالاترین پذیرش در مدارس خاص را ، از جمع مدارس امام رضا(ع) کسب کردند. 
همچنین، دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد2 با 128 قبولی، دبیرستان دخترانه امام رضا(ع) واحد12 با 124 قبولی، دبستان دخترانه امام رضا(ع) واحد5 با 118 قبولی، دبیرستان پسرانه امام رضا(ع) واحد15 با 47 قبولی و نیز دبستان پسرانه امام رضا(ع) واحد8 با 3 قبولی، به ترتیب بیشترین سهم پذیرش در مدارس خاص شهر مشهد را به خود اختصاص دادند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی