پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

با هدف تأمین بخشی از نیاز نیروی انسانی انجام می شود
۱۴۰۳-۰۶-۱۱

جذب نیروی انسانی در مدارس امام رضا(ع)

بنیاد فرهنگی رضوی با هدف تأمین بخشی از نیاز نیروی انسانی مدارس امام رضا(ع) ،از متقاضیان اشتغال به کار در کادر اجرایی، آموزشی و پرورشی این مدارس ، دعوت به همکاری می‌کند. 

به گزارش آستان نیوز، بنياد فرهنگي رضوي در نظر دارد برای دومین سال، جذب نیروی انسانی مدارس امام رضا(ع) را به منظور تکمیل کادر آموزشی و با هدف ايجاد انگیزه، رضايت و امنیت شغلي از بين نیروهای ساعتی مشغول به کار در سال تحصیلی 1403-1402 در مدارس امام رضا(ع) و نیروهایی که از طریق فراخوان عمومی، تمایل به همکاری خود را با مدارس امام رضا(ع) اعلام نموده‌اند، با رعایت ضوابط و مقررات و آيين نامه داخلي خود و طي مراحل گزينشي و حراستي، در قالب قرارداد خرید خدمات آموزشی مدارس امام رضا(ع)، همسان با طرح خدمات آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 1404-1403 به‌کارگیری کند.
متقاضیان ثبت نام می‌توانند به نشانی https://B2n.ir/j90359 مراجعه و ضمن اطلاع از شرایط به‌کارگیری و منابع آزمون، نسبت به تکمیل فرم و بارگذاری مدارک مورد نیاز اقدام نمایند. زمان برگزاری آزمون ساعت 8 صبحِ روز جمعه 23 شهریورماه است و مکان برگزاری آزمون نیز به‌زودی اعلام خواهد شد. 
لازم به یادآوری است، این فراخوان، ارتباطي به ساير موارد در هر یک از سطوح استخدامی، نظام جبران خدمت، ارتقاء شغلی و... آستان قدس رضوي و آموزش و پرورش ندارد وتمامی موارد مندرج در این شیوه‌نامه ،صرفاً در تعهد بنیاد فرهنگی رضوی است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی