پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان؛
۱۴۰۳-۰۶-۱۱

برپایی ۲۲ موکب برای پذیرایی از زائرین حرم امام رضا(ع) در استان سمنان

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان از فعالیت ستاد میقات الرضا(ع) با هدف ارائه خدمت به زائران حرم مطهر امام رضا(ع) در استان سمنان و اسکان و پذیرایی از زائران خبر داد.

به گزارش آستان نیوز از سمنان، حسن سعدالدین مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان با اعلام این خبر گفت: به همت خادمیاران رضوی و با همکاری موکب‌داران استان تعداد ۲۲ موکب در استان‌ سمنان برای خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی برپا شده که به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی هستند.
سعدالدین افزود: میقات الرضا(ع) در استان سمنان، یکی از مکان‌های میان راهی در رفت و برگشت از مشهد مقدس و حرم مطهر امام رضا (ع) است که در ایام پایانی ماه صفر پذیرای زائران بی‌شماری است.
وی با اشاره به خدمات ارائه‌شده در موکب‌ها افزود: علاوه بر خدمات پذیرایی، در تعدادی از موکب‌ها اسکان رایگان هم برای زائرین تدارک دیده شده است.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در پایان اضافه کرد: این موکب‌ها تا ۱۶ شهریور و یک روز پس از شهادت امام رضا (ع) آماده خدمت‌رسانی به زائرین بارگاه منور رضوی است.

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی