پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۱

آمادگی دبیرستان امام رضا (ع) برای میزبانی از زائران پیاده در مسیر چناران به مشهدالرضا (ع)

 دبیرستان امام رضا (ع) واحد چناران به پشتوانه دانش‌آموزان و کادر مدرسه در مدت ۶ روز از ایام دهه پایانی ماه صفر، به حدود ۳ هزار زائر پیاده در مسیر چناران به مشهدالرضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کنند.

محسن وظیفه دان مدیر دبیرستان امام رضا (ع) واحد چناران در حاشیه برپایی این موکب در گفت‌وگو با آستان نیوز بیان کرد: ۱۰ سال از راه‌اندازی موکب استقبال از زائران پیاده حضرت رضا (ع) در مسیر چناران به مشهدالرضا (ع) می‌گذرد و تلاش شد با برنامه‌ریزی و هماهنگی، سال‌به‌سال، کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی بهبود پیدا کند.
وی افزود: امسال از ۸ شهریورماه موکب چناران شروع به فعالیت کرده و دانش‌آموزان و کادر دبیرستان در طول ۶ روز خدمت‌رسانی به زائران، با ارائه انواع خدمات نظیر اسکان و پذیرایی در سه وعده اصلی در کنار میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های سردوگرم، امور بهداشتی و امدادی، پیرایش، خیاطی، حمام، امور فرهنگی و قرآنی، واکس، غرفه کودک، رادیو زائر، برگزاری مسابقات ورزشی و بازی‌ها و...، میزبان ۲۰ هیئت از شهرها و روستاهای مختلف از جمله بجنورد، شیروان، فاروج و قوچان هستند.
وظیفه‌دان با اشاره به خدمات سال گذشته ادامه داد: سال ۱۴۰۲ توفیق شد با صرف بودجه‌ای به میزان ۹۰ میلیون تومان از محل جمع‌آوری نذورات خانواده‌های دانش‌آموزان و خیران محلی، بسته کاملی از خدمات ارائه شود و امسال نیز پیش‌بینی‌شده با جمع‌آوری نذورات به میزان ۱۳۰ میلیون تومان از ۳ هزار زائر پیاده، پذیرایی کنیم.
وی یادآور شد: علاوه بر ۳ هزار زائری که در فضای مدرسه برای استراحت، پذیرایی و یا اسکان توقفی دارند، در ایستگاه پذیرایی سبک جلوی مدرسه در مسیر چناران به مشهد نیز، از خیل زائران گذری با ارائه خدماتی نظیر نوشیدنی‌های سردوگرم، شارژ تلفن همراه، فضای اقامه نماز و... میزبانی می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی