پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۱

میزبانی ویژه آستان قدس از کودکان در موکب‌های بین‌راهی زائران پیاده

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی، کارگاه‌های آموزشی در ایستگاه‌های اسکان بین‌راهی زائران پیاده برپا شده است.

مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با آستان نیوز گفت: به‌منظور استقبال از زائران امام هشتم که در دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس مشرف می‌شوند، امسال سعی شده است برنامه‌های آموزشی و قرآنی ویژه کودکان در موکب‌ها و ایستگاه‌های اسکان بین‌راهی زائران پیاده در داخل و خارج شهر، اجرا شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مسعود میریان، ادامه داد: در دهه پایانی ماه صفر جمعی از مربیان مهدالرضا (ع) در قالب طرح «جهاد خدمت» به موکب‌ها و ایستگاه‌های اسکان بین‌راهی زائران پیاده منتهی به مشهد مقدس و موکب‌های داخل شهر اعزام می‌شوند تا به اجرای برنامه‌های آموزشی با محوریت آموزش آداب زیارت، نیایش، حفظ سوره با اشاره و مفهوم کودکانه، آموزش آیات و احادیث کاربردی، آموزش نماز و وضو بپردازند.
وی ادامه داد: در این موکب‌ها کودکان در قالب بازی، قصه‌گویی، شعر، نمایش، کاردستی، نقاشی خلاق و نقاشی دیواری با آموزه‌های دینی و سیره ائمه معصومین (ع) آشنا می‌شوند.
مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی یادآور شد: در ایام دهه پایانی ماه صفر نیز با حضور فعالان قرآنی و قاریان آستان قدس رضوی در موکب‌های بین‌راهی زائران پیاده منتهی به مشهد مقدس، محافل قرآن‌خوانی و جمع‌خوانی برگزار می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی