پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی تأکید کرد
۱۴۰۳-۰۶-۱۱

لزوم استمرار حضور مسئولان استانی و شهری در سامانه پاسخگویی 138

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی از آستان قدس رضوی بابت دعوت مسئولان استانی و شهری در سامانه 138 برای پاسخگویی به سوالات زائران با محوریت خدمات دهه پایانی صفر قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حجت گنابادی نژاد در حاشیه حضور در سامانه 138و پاسخگویی به سوالات پیرامون خدمت‌رسانی به زائرین مشهدالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار آستان نیوز، اظهار کرد: دعوت از مسئولین استانی و شهری و ارتباط با مردم از طریق این سامانه، اقدامی بسیار شایسته از سوی مسئولان آستان قدس رضوی است زیرا مردم می‌توانند از این طریق با مسئولان ارتباط برقرار و مسائل و مشکلات خود را مطرح کنند.
وی ادامه داد: امروز بیشترین تماس‌ها مربوط به مشکلات زائرینی بود که از استان‌های سراسر کشور به شهر مشهد مشرف می‌شوند و مخاطبان در خصوص اسکان، مباحث فرهنگی، ترافیک اطراف حرم مطهر رضوی، موکب‌ها و مجوزهای مربوطه و... پیشنهادها، راهکارها و انتقاداتی را مطرح کردند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی افزود: در خصوص مباحث مطرح شده، آنچه که امکان پاسخگویی بود پاسخ داده شد و مسائلی نیز که قابل‌پیگیری بود یادداشت شد تا به حوزه‌های مربوطه اطلاع‌رسانی شود.
حجت‌الاسلام گنابادی نژاد همچنین به اقداماتی که در این معاونت در حوزه تسهیل زیارت در ایام دهه پایانی ماه صفر انجام شده است، اشاره کرد و افزود: فرازی در زیارت جامعه کبیره در خصوص اهل‌بیت (ع) با عنوان «کهف الورا» آمده است به این معنی که «ائمه جان‌پناه ما» هستند.
وی اضافه کرد: باور و اعتقاد همه ما نیز این است که ائمه اطهار (ع) و به‌ویژه حضرت رضا (ع) پناهگاه ماست، از همین رو جریان خدمتگزاری باید به لحاظ کمی و کیفی ترجمان معارف معصومین (ع) باشد و در جریان خدمت، پناه مردم باشیم و زیارتی آسان را برای آنان فراهم آوریم.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: در همین راستا اقدامات مختلفی در دستور کار استانداری قرار گرفته است و با خدماتی همچون تسهیل حمل‌ونقل و رفع مشکلات زائران در این حوزه، اسکان 800 هزار نفر، تسهیلاتی در حوزه بهداشت و درمان و... میزبان زائران در این ایام هستیم.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی