پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مدیر اداری منطقه ویژه اقتصادی سرخس خبر داد  
۱۴۰۳-۰۶-۱۱

پذیرایی از ۶ هزار زائر پیاده دهه آخر صفر توسط ایستگاه صلواتی منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مدیر اداری منطقه ویژه اقتصادی سرخس از برپایی ایستگاه صلواتی حریم رضوی در ورودی منطقه ویژه اقتصادی و پذیرایی از ۶هزار زائر پیاده به مناسبت دهه آخر صفر خبر داد.

به گزارش آستان نیوز مریم شعبانی افزود: ایستگاه صلواتی جهت زائرانی که از سرخس با پای پیاده عازم مشهد الرضا(ع) هستند، با خدماتی چون پذیرایی و پخش محصولات فرهنگی برپا شده است.
وی با اشاره به حضور امداد گران هلال احمر  جهت خدمات درمانی به افراد مراجعه کننده در این موکب گفت: توزیع آب معدنی به تعداد 6هزار عدد در مسیر حرکت کاروان های پیاده نیز از دیگر خدمات این ایستگاه می باشد.
شعبانی با اشاره به برپایی نماز جماعت، پاسخگویی به سوالات شرعی و  مداحی  و ذکر مصیبت اهل بیت (ع) در ایستگاه، صلواتی، بیان کرد: در این ایستگاه تلاش شده توسط مبلغین،  آداب زیارت و مسئله پیاده روی دهه آخر صفر تبیین شود تا زائران با معرفت بیشتر حضرت را زیارت کنند.
وی در ادامه افزود: بر اساس آمار سازمان تبلیغات شهرستان سرخس پیش بینی می شود، 6هزارنفر در قالب ۴۰ کاروان پیاده اعم از شیعه و سنی در دهه آخر صفر به مشهد مشرف شوند و این ایستگاه پذیرای این عزیزان خواهد بود.
شعبانی گفت: ایستگاه صلواتی منطقه ویژه اقتصادی سرخس از هشتم شهریور آغاز به کار کرده است.
گفتنی است؛ مسیر سرخس مشهد ۱۸۰ کیلومتر است که پیاده روی در این مسیر به مدت سه شبانه روز به طول می انجامد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی