پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۲

برگزاری نمایشگاه کتاب با تخفیف ۵۰ درصدی در حرم مطهر رضوی ویژه دهه آخر صفر 

نمایشگاه کتاب ویژه دهه آخر صفر، در ورودی شیخ طبرسی حرم مطهر رضوی افتتاح و تا پایان ماه صفر مصادف با ۱۴ شهریور ماه برپا خواهد بود.

به‌ گزارش آستان نیوز، حجت الاسلام والمسلمین شریعتی‌نژاد معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی حرم مطهر رضوی در دهه آخر ماه صفر، بیان کرد: در شب‌ها و روزهای پایانی ماه صفر و به منظور ترویج فرهنگ مطالعه، کتاب و کتابخوانی و آشنایی زائران با معارف اهل بیت(ع) به ویژه پیامبر گرامی اسلام(ص)، امام حسن مجتبی(ع) و حضرت رضا(ع) نمایشگاه کتاب برپا شده است.
حجت الاسلام شریعتی‌نژاد ابراز کرد: این نمایشگاه با حمایت تولیت آستان قدس رضوی و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و شهرداری مشهد راه‌اندازی شده است. 
وی عنوان کرد: کتاب‌های این نمایشگاه با مضامین اهل بیت(ع) و تخفیف ۵۰ درصدی به فروش می‌رسد. 
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی اضافه کرد: این نمایشگاه در ضلع شمالی حرم مطهر و ورودی صحن امام حسن مجتبی(ع) قرار دارد و در ۵ روز پایانی ماه صفر به صورت شبانه‌روزی فعال خواهد بود. 
گفتنی است، کتاب «چشمه رضوان» منتخبی از کتاب شریف عیون اخبارالرضا(ع)که روایات ارزشمند امام رضا(ع) است در این نمایشگاه عرضه و به همراه مسابقه و اهدای جوایز نفیس به بازدیدکنندگان عرضه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی