پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی انجام شد
۱۴۰۳-۰۶-۱۲

استقبال ویژه از زائران ایام پایانی صفر در فرودگاه بین‌المللی مشهد

مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با تدارک برنامه‌های ویژه در ایام پایانی ماه صفر در فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی‌نژاد مشهدمقدس، به استقبال زائران رفت.

به گزارش آستان نیوز، این مؤسسه در ایام پایانی ماه صفر امسال همچون مناسبت‌های ملی و مذهبی گذشته، به طراحی و نصب اِلمانی به‌منظور استقبال شایسته از زائران و همچنین ایجاد محلی برای اجرای برنامه‌های خود در فرودگاه بین‌المللی شهیدهاشمی‌نژاد مشهد اقدام کرد. 
این المان با شعار ویژه دهه آخر صفر آستان قدس رضوی «با شما سربلندیم»، طراحی و اجرا شده است. همچنین به همت این مؤسسه، پارچه‌ای در ابعاد 12 در 6 مترمربع، مزین به عکس حرم مطهر رضوی و عبارت «به شهر امام مهربانی‌ها خوش آمدید»، چاپ و در محل ورود زائران به فرودگاه برای استقبال از آنان، نصب شده است. 
 

اجرای نمایش‌های خیابانی 

اجرای نمایش‌های خیابانی در قالب چهار موضوع جدید به مناسبت ایام دهه آخر ماه صفر در محل المان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در سالن فرودگاه مشهد، یکی دیگر از برنامه‌های واحد هنرهای دیداری و شنیداری این مؤسسه برای استقبال از زائران صحن و سرای رضوی است. 
این نمایش‌ها با هنرآفرینی جمعی از هنرمندان پیش‌کسوت و حرفه‌ای مشهدی، در دو نوبت صبح و بعدازظهر، در ساعات 11 تا 13 و 17 تا 19، در ایام پایانی ماه صفر در این محل اجرا می‌شود.  

 

پخش تولیدات رسانه‌ای

همچنین به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی، یک دستگاه تی وی وال در سالن فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نصب شده است که مجموعه‌ای از تولیدات رسانه‌ای این مؤسسه متناسب با این ایام همچون نماهنگ، را با ورود زائران هر پرواز به فرودگاه، پخش می‌کند. 
لازم به ذکر است، مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی به‌منظور گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی گوناگون، برنامه‌های متنوعی با محوریت مکتب هنر رضوی در طول سال اجرا می‌کند چنان‌که از سوی این مؤسسه به مناسبت دهه آخر ماه صفر امسال نیز برنامه‌های ارزشمندی در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی