پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر در حال انجام است
۱۴۰۳-۰۶-۱۲

میز ویژه آثار رضوی در نمایشگاه «گذر نور» 

به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر، آثار رضوی در قالب  میز ویژه ای  در نمایشگاه «گذر نور» پیاده راه آیت‌الله طبسی(ره) به مخاطبان ارائه شده است.

به گزارش آستان نیوز، حضور در نمایشگاه پياده راه آيت‌الله واعظ طبسي(ره) و برپايي غرفه‌ای  با محوریت عرضه و معرفی محصولات فرهنگي با تخفيف ویژه یکی از برنامه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر است.
علاوه بر تخفیف 40 درصدی آثار بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی، 92 اثر نیز از آثار این مرکز و موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی با محوریت سیره و زندگانی امام رضا(ع) به مخاطبان عرضه شده است.
همچنین 5 اثر از تازه‌های نشر بنیاد با عناوین «امام هشتم (ع) و بازی بزرگ عباسیان» «دومین بازی بزرگ در تاریخ اسلام»، «نهاد امامت، عباسیان و امام هشتم (ع)»، «امام هشتم (ع) پایائی و پویایی انقلاب جهانی اسلامی» و «خیانت‌های عباسیان» معرفی و به صورت ویژه عرضه می‌شود.
از دیگر برنامه‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزاری نشست‌های علمی در رواق گفت‌وگو واقع در نمایشگاه پياده راه آيت‌الله واعظ طبسي(ره)، است این نشست‌ها با موضوعات «هجرت امام رضا(ع) و آثار تمدني آن در ايران»، نشست پژوهشي با موضوع پيامبر(ص) و امام حسن مجتبي(ع)، «با امام رضا(ع) از مدينه تا مرو»، «نگاهي درباره حرز امام رضا(ع) و ضامن آهو» و نشست پژوهشي «مناظره امام رضا(ع) با علماي مسيحي» تدارک دیده شده است.
همچنین پژوهشگران و محققان در رشته های مختلف علوم اسلامی با حضور در این نمایشگاه پاسخگوی سوالات و شبهات مخاطبان هستند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی