پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۲

ارائه ویژه کتاب‌های رضوی و رمان‌های دینی در نمایشگاه «گذر نور؛ در محضر عالم آل محمد (ع)»

انتشارات به‌نشر در کنار سایر مراکز علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی در یک غرفه با شعار «ارادتی از جنس کتاب و کلمه» حضور دارد و به ارائه جدیدترین کتاب‌های رضوی و رمان و داستان‌های زندگی ائمه معصومین (ع) می‌پردازد.

مسعود فرزانه در گفت‌وگو با آستان‌نیوز با اشاره به حضور انتشارات به‌نشر در نمایشگاه «گذر نور؛ در محضر عالم آل محمد (ص)» گفت: با توجه به انتساب انتشارات به‌نشر به ساحت قدسی حضرت رضا (ع)، یکی از موضوعات اصلی تاکید شده در این انتشارات، تولید اثر درباره حضرت رضا (ع) و آموزه‌های ایشان است. در این نمایشگاه ۲۰۰ عنوان کتاب در قالب شعر، قصه، داستان،رمان،  پی‌نما و... در رده‌های سنی خردسال، کودک. نوجوان و بزرگسال به مخاطبان عرضه می‌شود.
وی ادامه داد: آثار منتشر شده انتشارات به‌نشر در موضوع معارف رضوی، سیره امام حسن مجتبی (ع) و پیامبر اکرم (ص) در نمایشگاه «گذر نور؛ در محضر عالم آل محمد (ع)» در معرض دید زائران و علاقه‌مندان به رمان و داستان رضوی قرار دارد و با تخفیف ۴۰ درصدی به فروش می‌رسد.
وی از برگزاری برنامه «عرض ارادت» در رواق گفت‌وگو نمایشگاه فرهنگی گذر نور خبر داد و افزود: گفت: این برنامه  ذیل عصرانه داستان نویسان رضوی که هر سه‌شنبه در فروشگاه مرکزی انتشارات به‌نشر با دبیری علیرضا مهرداد برگزار می‌شود، سه شنبه ۱۳ شهریور ساعت۱۶  به مناسبت ایام شهادت امام رضا (ع) و وفات پیامبر مکرم اسلام (ص)، ویژه برنامه‌ای با حضور نویسندگان مشهدی به دبیری سید علیرضا مهرداد نویسنده و منتقد ادبی برگزار می‌شود. 
 فرزانه در ادامه تشریح برنامه‌‌های انتشارات به‌نشر در دهه آخر صفر به انتشار ششمین شماره از ویژه‌نامه‌های «نقاره خونه» و «گلدسته» اشاره کرد و افزود: ویژه نامه «نقاره خونه» ویژه کودکان و «گلدسته» ویژه نوجوانان، به همت گروه تولید انتشارات به‌نشر و همکاری جمعی از نویسندگان و شاعران فعال حوزه رضوی تولید و منتشر شده است.
 وی ادامه داد: این مجلات با شمارگان ۱۰ هزار نسخه در دهه پایانی صفر بین کودکان و نوجوانان بصورت رایگان در غرفه انتشارات به‌نشـر در گذر راه آیت الله طبسی(ره) و حرم مطهر رضوی توزیع می‌شود.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی