پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی انجام می‌شود
۱۴۰۳-۰۶-۱۲

اجرای برنامه‌های قرآنی نمایشگاه «در محضر عالم آل محمد(ص)»

مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی در کنار سایر موسسات علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی، برنامه‌های مختلف قرآنی و مذهبی را در نمایشگاه «در محضر عالم آل محمد(ص)» واقع در پیاده راه آیت‌الله طبسـی(ره) در جوار حرم مطهر رضوی اجرا می‌کند.

به گزارش آستان‌نیوز، مدیر مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی ضمن تشریح فعالیت‌های قرآنی آستان قدس رضوی در دهه آخر صفر بیان کرد: تمرکز بیشتر فعالیت‌های قرآنی آستان قدس رضوی حضور در نمایشگاه در محضر عالم آل محمد(ص) در «گذرگاه نور» واقع در پیاده راه آیت‌الله طبسـی است. در این نمایشگاه خدمات، فعالیت‌های مرکز امور قرآنی آستان قدس رضوی به صورت کامل معرفی می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان عنوان کرد: در کنار معرفی طرح‌های مرکز امور قرآنی آستان قدس، برنامه‌های قرآنی به سبک جلسات خانگی با محوریت حوزه مقاومت تدارک دیده شده است. 
وی افزود: حفظ موضوعی آیات قرآن، آموزش روخوانی و روان خوانی، تفسیر و تدبر با محوریت بیان داستان‌های قرآنی، برگزاری جلسات سنتی خانوادگی، آموزش فراز خوانی، تلاوت قطعه‌ای از آیات قرآنی به صورت تقلیدی و ابداعی، گفتگوی خانواده با محوریت آیات منتخب طرح «زندگی با آیه‌ها» از دیگر برنامه‌های اجرایی مرکز امور قرآنی در این نمایشگاه است.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان در این نمایشگاه اظهار کرد: امسال در غرفه سرگرمی‌های قرآنی، این مجموعه، با استفاده از فناوری‌های نوین دیجیتال، بازی‌های ایرانی با موضوع شهدای کربلا و غزه و همچنین بازی‌های قرآنی ویژه کودکان برپایه سیستم عامل اندروید طراحی شده است.
وی هدف از اجرای برنامه‌ها و بازی‌های قرآنی ویژه کودکان و نوجوانان را آشنایی هر چه بهتر نوجوانان و جوانان با واقعه کربلا و درس‌های آموزنده آن و همچنین آشنایی آنان با بزرگ مردانی از جنس عشق و غرور همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، اسماعیل هنیه و....عنوان کرد و افزود: در قالب این نمایشگاه سعی می‌شود نوجوانان با اقدامات شهید حاج قاسم سلیمانی برای حفظ آزادی و آخرین سنگرهای انسانیت در برابر سیاه‌ترین گروهک مرتجع تروریستی دنیا آشنا شوند. 
نمایشگاه در محضر عالم آل محمد(ص) به همت سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی از ۱۰ شهریور به مدت یک هفته از ساعت ۱۰ صبح تا۲۳ پذیرای حضور زائران و مجاوران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی