پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی صورت گرفت 
۱۴۰۳-۰۶-۱۳

خدمت رسانی به زائران پیاده امام رضا (ع) با ظرفیت روزانه 10 هزار نفر پذیرایی و اسکان 

هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر و به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع)، موکب پذیرایی از زائران پیاده امام رئوف به همت حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی برپا شد.

مجید علوی‌تبار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار آستان نیوز، به جزئیات خدمت‌رسانی در این موکب اشاره کرد و گفت: خدمت‌رسانی به زائران رضوی امسال نیز همانند سال‌های گذشته در جای‌جای مشهدالرضا(ع) آغاز شده و حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی نیز در کنار سایر بخش‌ها موکب پذیرایی از زائران رضوی را برپا کرده است.
وی تصریح کرد: موکب امام رضا (ع) به مدت سه روز هم‌زمان با شب رحلت جان‌سوز حضرت رسول‌الله(ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) آغاز و تا شام شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد و در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از زائران پیاده رضوی با غذای گرم پذیرایی می‌شود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی افزود: همچنین شرایط اسکان ۱۷۰۰ نفر از زائران در این موکب تدارک‌دیده‌شده است و علاوه بر این، با میان‌وعده و شربت از زائران پذیرایی می‌شود.
علوی‌تبار خاطرنشان کرد: این موکب در چهارراه شهدا ساختمان سابق سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برپا شده است که روزانه نزدیک به ۱۰ هزار زائر پیاده در این موکب از خدمات پذیرایی و اسکان بهره‌مند می‌شوند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی