پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۳

برگزاری آیین اذن خدمت ۳ هزار داوطلب هلال‌احمر برای خدمات رسانی به زائران امام رضا(ع) در دهه پایانی صفر

۳ هزار داوطلب هلال احمر در حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند تا سومین طرح ملی «قدم به قدم» در مسیر بهشت را با اذن امام هشتم(ع) آغاز کنند.  

به گزارش آستان نیوز، سید علی منیری مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در حاشیه مراسم اذن خدمت ۳ هزار داوطلب دختر و پسر هلال احمر که در رواق دارالمرحمه حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: همه ما در هر مسئولیتی که هستیم افتخار داریم که خادم آستان امام رضا(ع) و خدمت‌رسان زائران این امام همام هستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه امسال داوطلبان هلال احمر در ۱۴ ایستگاه، خدمت‌رسانی به زائران را در روزهای پایانی ماه صفر برعهده دارند، گفت: داوطلبان هلال احمر از امشب تا شام شهادت حضرت رضا (ع) در ۵ محور در ساعاتی که محدودیت ترافیکی وجود دارد به خدمت‌رسانی می‌پردازند.
منیری با اشاره به حضور و فعالیت جوانان هلال احمر در کمک به سالمندان و توان‌یابان از طریق هدایت آنها با ویلچر در رسیدن سریع‌تر و بهتر به حرم مطهر رضوی، یادآور شد: این خدمت یک طرفه نیست، بلکه این بزرگترین خدمتی است که می‌توانستیم به جوانان ارائه دهیم، جوانانی که در مسیر تشرف به حرم امام هشتم دعای خیر یک زائر پشت سرشان است و قطعا این دعا موفقیت، شادی و نشاط و آرامش را در زندگی برای آنها به ارمغان می‌آورد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: بدون شک حمایت تولیت آستان قدس رضوی، قائم مقام ایشان و مدیر عالی حرم مطهر رضوی موجب شد تا بیش از ۳ هزار داوطلب از سراسر کشور در این طرح مشارکت داشته باشند. طرح «قدم به قدم» یکی از طرح‌های بسیار مهم و سازنده سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور است. 
وی گفت: نگاه ما این است که هر کسی را که به امام هشتم وصل کردیم، قطعا به سعادت دنیا و آخرت می‌رسد.
گفتنی است، در پایان این مراسم جوانان جمعیت هلال احمر میثاق نامه خدمت را قرائت کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی