پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر
۱۴۰۳-۰۶-۱۳

سلسله جلسات پرسمان دینی در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود 

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی از برگزاری سلسله جلسات پرسمان دینی هم‌زمان با ایام دهه پایانی ماه صفر ،در این حریم ملکوتی خبر داد. 

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد در گفت وگو با آستان نیوز، گفت: هم زمان با ایام دهه پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا(ع)، ویژه برنامه‌های تبلیغی-مذهبی متنوعی برای پذیرایی از خیل زائران و دلدادگان حضرت رضا(ع) در حرم مطهر رضوی ، تدارک دیده شده است. 
وی اظهار کرد: از جمله این برنامه‌ها برگزاری سلسله جلسات پرسمان دینی است که با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه همچون حجج الاسلام و المسلمین سالاری، ابهری، راغبی، فاضلی و سید سلیمانی با موضوعاتی همچون توکل، شفاعت از نگاه اهل بیت(ع)، صله ارحام در سیره امام رضا(ع)، عدل الهی و پاسخگویی امام رضا(ع) به شبهات در این زمینه، زیارت و جایگاه آن در نگاه امام رضا(ع)، اندیشه مهدویت در کلام آن حضرت و ... برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: این جلسات که همراه با پرسش و پاسخ به سوالات مخاطبان است، همه روزه از ساعت 17:00 الی 18:00 در صحن کوثر پذیرای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) است. 
وی خاطرنشان کرد: شرکت در این جلسات فرصتی مغتنم برای زائران و مجاوران به ویژه جوانان برای ارتقای سطح آگاهی دینی، بهره‌مندی از آموزه‌های اهل بیت(ع) و آشنایی با سبک زندگی آن بزرگواران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی