پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۴

رونمایی از کتاب «چشمه رضوان» در شب شهادت ثامن‌الائمه(ع)

هم زمان با شب شهادت حضرت رضا(ع)، از کتاب «چشمه رضوان» گزیده‌ای از کتاب عیون اخبارالرضا(ع) ،در حرم رضوی رونمایی شد.

به گزارش آستان نیوز، در راستای تبلیغ و ترویج معارف ناب رضوی از کتاب چشمه رضوان، گزیده‌ای روان و خواندنی از کتاب شریف عیون اخبارالرضا(ع) در شب شهادت امام هشتم، رونمایی شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین شریعتی‌نژاد در خصوص معرفی کتاب چشمه رضوان گفت: این کتاب در ایام شهادت امام رضا(ع) در حرم مطهر رضوی توزیع شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سامانه توزیع واقع در اتاق 220 صحن پیامبر اعظم(ص) جنب باب‌الجواد(ع)، صحن امام حسن مجتبی(ع) و یا کیوسک‌های راهنمای زائر این کتاب را به صورت رایگان دریافت و مطالعه کنند. 
وی اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت این کتاب به صورت مجازی و شرکت در مسابقه کتابخوانی چشمه رضوان به بخش مسابقات در تارنمای www.Haram.razavi.ir یا به کانال مسابقات در اپلیکیشن نسیم رضوان مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند. 
گفتنی است ،جوایز در نظر گرفته شده کمک هزینه سفر به کربلای مُعلی، کمک هزینه سفر به مشهد، انگشتری متبرک با سنگ مضجع نورانی حضرت رضا(ع)، دعوت نامه مهمانسرای حضرت، قطعه تابلو فرش متبرک حرم و جوایز ارزنده دیگر است که تقدیم برگزیدگان این مسابقه خواهد شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی