پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی انجام شد
۱۴۰۳-۰۶-۱۴

اجرای پویش «فرش عرش» ویژه استقبال از زائران حرم رضوی در ایام پایانی صفر 

هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر، پویش «فرش عرش» به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی ویژه استقبال از زائران حرم مطهر حضرت رضا (ع) در مشهدمقدس اجرا شد. 

به گزارش آستان نیوز، این پویش در قالب تهیه و توزیع هدایایی متبرک با عنوان «فرش عرش» در میان زائران در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی و فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد، در ایام پایانی ماه صفر، در حال برگزاری است. 
این هدایا با بهره‌گیری از 12 هزار قطعه کوچک از فرش‌های متبرک استفاده شده در بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع) در قالب یک استند، تهیه شده است. 
هدف از اجرای این پویش در ایام پایانی ماه صفر به‌ویژه سالروز شهادت امام رضا (ع)، ایجاد انس هر چه بیشتر میان زائران و بارگاه ملکوتی رضوی و همچنین خاطره‌سازی برای آنان در سفر به مشهد و زیارت این آستان مقدس، است. 

 

اهدای کمک هزینه سفر به کربلا 
همچنین شرکت‌کنندگان در پویش فرش عرش با دریافت این هدایا، امکان شرکت در قرعه‌کشی دریافت کمک هزینه سفر به کربلای معلی به سه نفر، به ارزش 25 میلیون تومان را دارند. 
زائران برای شرکت در این قرعه‌کشی باید با همراه داشتن کارت قرعه‌کشی که در پشت این هدایای متبرک قرار گرفته است، به فروشگاه محصولات هنری رضوی «مهر» مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی واقع در مجتمع تجاری «قدس» در دوربرگردان شیخ طوسی حرم مطهر رضوی مراجعه و این کارت را تکمیل و تحویل دهند. 
نیمه دوم شهریورماه سال جاری قرعه‌کشی این پویش انجام و 3 نفر برگزیده معرفی خواهند شد.
مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی علاوه‌بر اجرای برنامه‌های گوناگون هنری و ادبی با محوریت مکتب هنر رضوی، با مشارکت هنرمندان مختلف کشور در حوزه طراحی، تولید و عرضه محصولات هنری نیز فعالیت می‌کند. 
گفتنی است، علاقه‌مندان برای آشنایی بیشتر با محصولات هنری رضوی مهر می‌توانند به سامانه برخط فروش این محصولات به نشانی اینترنتی www.aqartshop.com، مراجعه کنند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی