پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۴

بروشورهای سه زبانه معرفی خدمات دیجیتال و الکترونیک کتابخانه رضوی منتشر شد

بروشورهای سه زبانه معرفی خدمات دیجیتال و الکترونیک کتابخانه رضوی، منتشر و در نمایشگاه فرهنگی آستان قدس رضوی ویژه ایام پایانی ماه صفر در مشهد، در دسترس علاقه‌مندان به‌ویژه زائران غیرایرانی، قرار گرفت.  

به گزارش آستان نیوز، به همت معاونت برنامه‌ریزی و فضای مجازی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، دو بروشور کتابخانه دیجیتال و همچنین کتابخانه الکترونیک این آستان مقدس، برای نخستین بار،  به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، تهیه شد. 
کاربران اهل علم و پژوهش از اقصی نقاط جهان برای دسترسی و دریافت منابع منحصر‌به‌فرد کتابخانه و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از خدمات کتابخانه دیجیتال رضوی استفاده می‌کنند.
 ازاین‌رو، بروشور معرفی این کتابخانه و روش استفاده از خدمات آن و همچنین بروشور معرفی تالار کتابخانه الکترونیک و راهنمای درخواست و دریافت مقالات علمی و پژوهشی انگلیسی و فارسی و پایان‌نامه‌های موجود در کشور به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی، تهیه شده است.
انتشار این دو بروشور با توجه به اهمیت فراهم کردن بستر دسترسی کاربران کشورهای مختلف به وب‌سایت کتابخانه دیجیتال رضوی و محتوای آن و همچنین دریافت راهنمای استفاده از خدمات آن به زبانی که با آن آشنایی دارند، انجام شد.
دراین‌راستا، هم‌زمان با ایجاد صفحات انگلیسی و عربی در وب‌سایت کتابخانه دیجیتال رضوی، راهنمای استفاده از خدمات آن نیز برای متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این وب‌سایت با هدف جذب بالاترین درصد کاربران بالقوه و ارائه خدمات به آنان، تهیه شد.
بروشور معرفی خدمات کتابخانه دیجیتال رضوی دربردارنده اطلاعاتی همچون تاریخچه این کتابخانه و معرفی خدمات تحویل مدرک، خدمات امانت دیجیتال، خدمات پرسش از کتابدار، خدمات تحویل مقاله و...، است. 
بروشور کتابخانه الکترونیک نیز شامل اطلاعاتی نظیر معرفی شبکه‌های اجتماعی این کتابخانه، چگونگی دسترسی به پایگاه‌های کتابخانه دیجیتال رضوی، خدمت ارسال مقالات کتابخانه الکترونیک، استفاده تخصصی از ایستگاه‌های مطالعاتی کتابخانه دیجیتال رضوی و...، است.
گفتنی است، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی، از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه فرهنگی «گذر نور در محضر عالم آل محمد (ع)»، در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، پذیرای زائران و مجاوران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی