پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

مسئول کانون خورشید هشتم تبریز خبر داد،
۱۴۰۳-۰۶-۱۴

خدمت خادمیاران کانون خدمت رضوی تبریز در چایخانه‌ امام رضا(ع)

خادمیاران و یاوران رضوی کانون خدمت رضوی خورشید هشتم شهرستان تبریز در چایخانه‌های حضرتی حرم مطهر رضوی به زوار حضرت رضا(ع) خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش آستان نیوز از آذربایجان شرقی، علی اصغر اسلام‌وند مسئول کانون خدمت رضوی خورشید هشتم شهرستان تبریز گفت: به همت و تلاش خیرین کانون، خادمیاران و یاوران رضوی کانون از روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه به مدت پنج روز مشغول خدمت به زوار حضرت رضا(ع) بودند. 
وی افزود: روزانه ٩۵ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی اعزامی از تبریز در شیفت روز از نماز صبح تا ساعت ١١ ظهر و در شیفت شب از ساعت ١٢ شب تا ۶ صبح با عشق و ایثار در چایخانه صحن‌های کوثر، باغ رضوان و غدیر حرم مطهر به زوار آقا علی بن موسی الرضا(ع) خدمت‌رسانی کردند. 
وی اضافه کرد: خادمیاران در هر شیفت کاری با قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) فعالیت خود را آغاز و در هرشیفت خدمتی قریب به ٢٠ هزار استکان چای و دمنوش گیاهی، ١۵ هزار لیوان شربت و ١۵ هزار بیسکویت بین زوار توزيع کردند. 
اسلام‌وند با تقدیر از خیرین و خادمیاران اضافه کرد: طبق برآوردها هزینه اقلام مصرفی در مدت فعالیت قریب به ٢ میلیارد ریال شد که با عنایت حضرت ثامن الحجج(ع) از طرف خیرین کانون و مردم ولايتمدار تبریز تامین شد. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی