پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۴

آزادی بانوی زندانی بدهکار شیرازی با همکاری کانون‌های خدمت رضوی استان فارس

همزمان با دهه پایانی ماه صفر و به همت خیرین کانون‌های خدمت رضوی، ستاد دیه و دستگاه قضایی استان فارس، بانوی ۳۴ ساله زندانی بدهکار از حبس آزاد شد.

به گزارش آستان نیوز از فارس، با عنایت امام رضا(ع) و مشارکت خیرین و  کانون‌های خدمت رضوی استان فارس و ستاد دیه بانوی جوان با بدهی ۷۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.
لازم به یادآوری است که در سال جاری  ۸۷ نفر زندانی بدهکار با مساعدت آستان  قدس رضوی و کانون‌های خدمت رضوی استان فارس از این طریق آزاد شدند. 
سردار جابر مهدی‌یار، مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان فارس با اشاره به اینکه یکی از اموری که خادمان امام رضا(ع) در کنار رسیدگی به امور محرومین در مناطق کمتر توسعه یافته انجام می‌دهند مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار است، گفت: رسیدگی به افرادی که به دلیل جرائم غیرعمد زندانی هستند در اولویت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کانون‌های خدمت رضوی قرار دارد.
وی افزود: خوشبختانه با مساعدت دفتر آستان قدس رضوی، ستاد دیه، دستگاه قضایی و خیرین استان فارس این بانوی زندانی آزاد و به کانون گرم خانواده بازگشت.  
مهدی‌یار با تقدیر از خیرین و نیکوکاران ارجمند در این عرصه و مشارکت دستگاه قضایی و ستاد دیه استان فارس افزود: از سال گذشته تاکنون، ۷۳۰ مورد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در فارس محقق شده و فارس توانست مقام نخست کشور را در این زمینه کسب کند و در سال جاری نیز این هشتاد و هفتمین فرد آزاد شده از زندان است. 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی