پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر انجام شد  
۱۴۰۳-۰۶-۱۴

ارائه خدمات متنوع به زائران در میز خدمت کتابخانه رضوی در نمایشگاه «گذر نور»

هم‌زمان با ایام پایانی ماه صفر، خدمات متنوعی به زائران در میز خدمت کتابخانه رضوی در نمایشگاه «گذر نور در محضر عالم آل محمد (ع)» در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع) ارائه شد. 

به گزارش آستان نیوز، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در راستای اشاعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی و معرفی هر چه بیشتر خدمات کتابخانه رضوی به زائران، از شنبه 10 شهریورماه 1403، به برپایی میز خدمت در محل غرفه این سازمان در نمایشگاه فرهنگی در پیاده‌راه آیت‌الله واعظ طبسی (ره)در مشهدمقدس اقدام کرد که همچنان خدمات آن تا 16 شهریورماه ادامه دارد. 
برگزاری برنامه «نذر کتاب، نذر اندیشه»، از جمله خدمات این میز خدمت است که بر طبق آن، این سازمان آماده دریافت منابع اهدایی ارادتمندان فرهنگ‌دوست حضرت رضا (ع) در سراسر کشور است. 
علاقه‌مندان برای اهدای مجموعه منابع خود می‌توانند با شماره تلفن‌های «32219901-051» و «32216009-051»، تماس بگیرند. 
علاوه‌بر دریافت کتاب‌های اهدایی، تعدادی کتاب با مضامین مذهبی نیز در این میز خدمت گذاشته شده است تا به زائران کتاب دوست، اهدا شود.  
همچنین پویش «نذر دانش» در راستای دریافت فایل‌های دیجیتال اهدایی به همت کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی در این مکان در حال انجام است.
 علاقه‌مندان از طریق شماره تلفن همراه «09012487409» در پیام‌ رسان‌های داخلی می‌توانند فایل‌های دیجیتال خود را به این کتابخانه، ارسال کنند. 
 

عضویت رایگان در کتابخانه رضوی
همچنین زائران از طریق این میز خدمت با چگونگی عضویت اینترنتی در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی آشنا می‌شوند.
 اهل علم و پژوهش تا یکم مهرماه سال جاری با مراجعه به وب‌سایت این کتابخانه به نشانی: «library.razavi.ir»، می‌توانند به‌صورت رایگان به عضویت این کتابخانه درآیند. 
ثبت‌نام و عضویت رایگان در کتابخانه دیجیتال آستان قدس رضوی و آشنایی با شبکه‌های اجتماعی این کتابخانه، از دیگر خدمات این سازمان در این میز خدمت است. 
گفتنی است، سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی، از ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه سال جاری در محل نمایشگاه فرهنگی «گذر نور در محضر عالم آل محمد (ع)»، در جوار بارگاه ملکوتی امام هشتم (ع)، پذیرای زائران و مجاوران است.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی