پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۵

برگزاری مراسم عزاداری شب‌های آخر ماه صفر به همت خادمیاران نجف‌آبادی

دبیر کانون مرکزی خادمیاران رضوی نجف آباد گفت: کانون خدمت رضوی نجف آباد، با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری این شهرستان پنج شب مراسم عزاداری در شب‌های آخر ماه صفر برگزار کرد.

به گزارش آستان نیوز، ابراهیم ولایتی دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان نجف آباد در دیدار با عباس مرادی، شهردار جدید شهرستان نجف آباد به معرفی کانون‌های خدمت رضوی پرداخت و فعالیت‌ها و خدمات کانون‌های خدمت رضوی طی سال گذشته را تشریح کرد.
وی گفت: از زمان راه‌اندازی کانون خادمیاران‌ رضوی در شهرستان، اقدامات ارزشمندی در عرصه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی، درمانی، کمک‌های مومنانه و….  انجام گرفته است.
ولایتی با اشاره به برنامه‌های کانون خدمت رضوی در ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) گفت: کانون مرکزی خادمیاران رضوی با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرستان نجف آباد در پنج شب آخر این ماه مراسم عزاداری و نوحه‌سرایی توسط مداحان اهل بیت(ع) و سخنرانی استاد عظیم هاشم‌زاده در محل ارگ شیخ بهایی برگزار کرد.
در ادامه این دیدار عباس مرادی شهردار شهرستان نجف آباد ضمن تجلیل از حضور خادمیاران رضوی و پرچم متبرک امام رضا(ع) گفت: خدمت به آستان مقدس حضرت رضا(ع) مایه مباهات و افتخار است. وجود امام رضا(ع) در کشور مایه برکت و نعمات فراوانی است و زمینه اتحاد و وحدت بین شعیان را رقم زده است.
وی اظهار کرد: شهرداری نجف آباد همچون سال‌های گذشته آماده هرگونه همکاری و همراهی با کانون‌ها و هیات‌های مذهبی فعال در زمینه‌های مذهبی و فرهنگی است.
وی در ادامه، تمسک و خدمت به ولایت، امامت و اهل بیت(ع) را از بایدهای زندگی دانست و افزود: امیدوارم به لطف خداوند متعال و در سایه عنایات امام رضا(ع) بتوانیم هر لحظه زندگی خود را صرف خادمی اهل بیت(ع) کنیم و همواره منویات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار داده و فردی موثر در خدمت به مردم شهید پرور نجف آباد باشم.

 

 

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی