پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۵

اجرای نمایش آئینی «آسمان هشتم» در حرم مطهر رضوی

 هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر و سالروز شهادت امام مهربانی‌ها، زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی به تماشای نمایش آئینی «آسمان هشتم» نشستند.

به گزارش آستان نیوز، این نمایش در روزهای پایانی ماه صفر و در سالروز شهادت امام رضا (ع) بعد از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۲۱:۰۰ و از ساعت ۲۱:۰۰ الی ۲۳:۰۰ در دو سانس در محل صحن امام حسن مجتبی (ع) به نمایش در آمد.
محمد برومند تهیه‌کننده نمایش آئینی آسمان هشتم در حاشیه اجرای این نمایش گفت: این نمایش با موضوع امام رضا (ع)، روایتگر داستان هجرت حضرت رضا (ع) از مدینه به مرو و اتفاقاتی که در طول مسیر و تا زمان شهادت آن حضرت رخ‌داده است، بود.
وی افزود: این نمایش اثر آقای «رضا صابری» است که حسین فدایی‌حسین، محمد ملتجی، حمیدرضا سهیلی، مهدی سیم‌ریز کار تحقیق و پژوهش آن را بر عهده داشتند و در آن بازیگرانی همچون امیر حسین ملک، مجتبی احمدی، مسعود باجگیران، مسعود مهرگان، ایمان و مجتبی زادفر، محمد مهدی حسینی، حبیب جوانبخت و ریحانه تاشک هنرنمایی و ایفای نقش کردند.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

نماینده اعزامی رهبر معظم انقلاب وارد طبس شد
حجت الاسلام و المسلمین مروی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به منظور اطلاع از آخرین وضعیت حادثه معدن جوی و…

تلویزیون اینترنتی