پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

تکواندوکار مدال‌آور المپیک در سفر به مشهد مقدس: 
۱۴۰۳-۰۶-۱۵

 به پابوس آقا آمده‌ام تا تشکر کنم

 تکواندوکار مدال‌آور المپیک ۲۰۲۴ پاریس در سفر به مشهد مقدس و زیارت حرم مطهر رضوی عنوان کرد: به پابوس آقا آمده‌ام تا تشکر کنم.



 به گزارش آستان نیوز، مهران برخورداری که شب گذشته، مهمان برنامه «زائر خورشید» رواق گفت‌وگوی نمایشگاه فرهنگی «گذر نور در محضر عالم آل محمد (ع)» در جوار حرم مطهر رضوی شده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دیدن جمعیت پرشور زائران و مجاوران در این نمایشگاه، انرژی مثبت فراوانی به انسان منتقل می‌کند.

 وی افزود: من به طور معمول پیش از برگزاری مسابقاتم برای زیارت به مشهد مشرف می‌شوم، اما پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس موفق نشدم زیارت بیایم؛ به همین جهت از پدر و مادرم تقاضا کردم تا نایب‌الزیاره من باشند و به مشهد سفر کنند و چه دعایی بالاتر از دعای والدین، می‌تواند توشه راه انسان باشد.

 

 بازدید جالب‌توجه از موزه رضوی

 برخورداری، ضمن تقدیر از سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی بیان کرد: در این سفر، از گنجینه قرآن و نفایس و همچنین گنجینه نهج‌البلاغه حرم مطهر دیدن کردم و ازآنجاکه با این کتاب‌های ارزشمند، ارتباط خوبی برقرار می‌کنم، این بازدید برایم بسیار جالب‌توجه بود.
این مدال‌آور المپیک ادامه داد: دراین‌میان، دیدن نسخه‌های قرآنی منسوب به دستخط شریف ائمه اطهار (ع)، بسیار مورد توجهم قرار گرفت.
وی به بازدید خود از گنجینه مدال موزه رضوی نیز اشاره و اضافه کرد: مدال‌های جهان‌پهلوان تختی و همچنین دیگر ورزشکاران کشور که مدال‌های خود را به موزه حرم مطهر امام رضا (ع) اهدا کرده‌اند را در این گنجینه از نزدیک دیدم و من هم همچون آنان به این امر ترغیب شدم و درمجموع، این بازدید نیز برایم بسیار ارزشمند بود.
این عضو تیم ملی تکواندوی کشور با اشاره به مدال‌هایی که در مسابقات بین‌المللی مختلف دریافت کرده است، گفت: برنامه خاصی برای مدال‌هایم دارم، به‌ویژه مدال نقره‌ای که در المپیک ۲۰۲۴ پاریس کسب کردم، صرف کار خیر خواهد شد.
این خبر حاکی است، برنامه زائر خورشید در قالب نشست صمیمی با قهرمانان و مدال‌آوران المپیک ۲۰۲۴ پاریس به همت معاونت موزه‌ها و گنجینه‌های فرهنگی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی در ایام پایانی ماه صفر در رواق گفت‌وگو در نمایشگاه پیاده‌راه آیت‌الله طبسی (ره) مشهد در حال برگزاری است.
گفتنی است، این برنامه در نخستین نشست، میزبان مهران برخورداری، تکواندوکار ۲۴ساله، اهل قزوین بود که ۱۶ سال سابقه فعالیت در این رشته ورزشی را دارد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی