پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی بنام آستان نیوز شامل اخبار آستان قدس رضوی،تصاویر آستان قدس رضوی و رویدادهای موقوفات امام رضا

۱۴۰۳-۰۶-۱۵

عرضه بسته فرهنگی - معرفتی «شاهراه» ویژه زائران رضوی

 بسته فرهنگی معرفتی زائر حضرت رضا (ع) با عنوان «شاهراه» ویژه ایام شهادت حضرت رضا (ع) به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی با تخفیف ویژه در اختیار زائران قرار گرفت.

به گزارش آستان نیوز، از جمله برنامه‌های مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی در راستای معرفی و ترویج محصولات فرهنگی موردنیاز مخاطبان، طراحی بسته‌های فرهنگی است.
این بسته‌های فرهنگی که تاکنون در مناسبت‌های اعتکاف رجبیه و اعتکاف رمضانی و همچنین راهیان نور ارائه شده، این بار در قالب بسته «شاهراه» و به مناسبت ایام شهادت حضرت رضا (ع) طراحی و در اختیار زائران دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی، قرار گرفت.
عنوان «شاهراه» از عبارت «انتم صراط الاقوم» به معنای «ائمه اطهار (ع) شاهراه هدایت و راه نجات هستند» اخذ شده و در کتاب «اسرار زیارت» که در این بسته وجود دارد نیز راهکارهایی برای ارتباط بهتر، عمیق‌تر و معنوی‌تر با آستان مقدس ائمه اطهار (ع) ارائه شده که زیارت را به‌عنوان بستر اتصال به آستان نورانی ائمه (ع) به‌عنوان یگانه راه نجات و شاهراهی به‌سوی توحید، معرفی می‌کند.
این بسته شامل اقلام فرهنگی مختلفی از جمله کارت‌پستال حرم که تصویر زیبا و یادگار از صحن و سرای حضرت بود تا یادبودی از حرم امن الهی امام رضا (ع) است.
همچنین کتاب «اسرار زیارت» که جدیدترین تألیف و چاپ مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی است، در این بسته گنجانده شده بود. این کتاب به‌صورت مختصر در حدود ۱۰۰ صفحه حقیقت و چیستیِ زیارت امام و چگونگی انجام یک زیارت بامعرفت را با زبان روان و کاربردی و جذاب بیان می‌کند.
علاوه بر این، اقلام و متبرکات آستان قدس رضوی نیز که جزو محصولات اختصاصی مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی است، در این بسته عرضه شد. این اقلام شامل حرز امام رضا (ع)، تسبیح متبرک حرم، نمک و نبات متبرک امام رضا (ع) بود.
این خبر حاکی است، این بسته با تخفیف حمایتی آستان قدس رضوی برای ترویج محتوای فرهنگی عرضه شد.

افزودن دیدگاه جدید:

متن ساده

HTML محدود

Image CAPTCHA
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید

تولیت آستان قدس رضوی

دعای ملت بدرقه راه فرزندان ایران در رقابت‌های جام جهانی فوتسال است
تولیت آستان قدس رضوی شجاعت، غیرت و تلاش را ویژگی ورزشکاران کشورمان در میادین بین المللی خواند و از درگاه پروردگار برای…

تلویزیون اینترنتی